Jump to content

Recommended Posts

• Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Håller med er andra om att det bör vara en diskret pin. Ser framför mig två möjliga alternativ. Aningen en förminskning av headlinen ovan, Ett litet emaljerat märke på vinröd botten med texten i guld, högst en cm bred. Det andra alternativet som säkert är dyrare vore ett utsnitt av texten i gulmetall och i relieff. Vi får se vad Timbre får fram genom sina kontakter.

Calm

Posted

Förslag: Röd botten, se Euphonia logga, med gulaktigt E se återigen logga. Få plats med hela texten, för stort.

Detta kommer alla invigda känna igen på en gång.

Kanske inte gödsla med dessa märken, skall man få köpa ett märke skall det vara förenat med motprestation, ex: varit medlem på sajten i ett ½ eller 1 år, så att det inte kommer medlemmar från andra "mindre" seriösa sajter o registrerar sig för att bara komma över märket..

Kanske lite överkurs ? Mer en fråga för Timbre..

Posted

Såvida inte nålen i sig fungerar som någon slags vipbiljett (till gud vet vad) har jag svårt att se att det skulle bli något problem. Medlemmar från, som du säger, mindre seriösa (?) mötesplatser vill sannolikt inte betala för att göra reklam för ett forum de inte hänger på :)

Posted

Nu spånar vi ordentligt:

Medlemmar som utmärkt sig eller gjort något för Euphonia : Ex arrangerat ev möten, eller något annat extraordinärt, där kan man ha en nål där färgen är bakvänd, gul bakrund med rött E. Mkt exklusivt o en uppmuntran till människor som lägger ner mkt arbete som kommer andra till del.

Nu du Timbre, fick du något att fundera på ;)

Guest asimov66
Posted

Man kan ju göra mycket för forummedlemmarna med utan att skriva in allt på forumet med, då blir det lite snedvridet.

Posted

Det var lätt... :D Den tid och energi som läggs ner är ju till för att berika egna och andras fritidsintressen utan någon inbördes ordning eller nivågruppering. One pin design for us all... :cool: :)

Posted

Jag tycker pin-idén är bra.

Personligen är jag beredd att betala lite mer för en snyggare - och kanske exklusivare utförd - pin än att köpa en lågbudgetvariant som ger ett taffligt och billigt intryck.

mvh/ Jörgen G

Posted
Personligen är jag beredd att betala lite mer för en snyggare - och kanske exklusivare utförd - pin än att köpa en lågbudgetvariant som ger ett taffligt och billigt intryck.

mvh/ Jörgen G

Delar din uppfattning helt

Posted
Jag tycker pin-idén är bra.

mvh/ Jörgen G

En HighEnd pin kort och gott! :) Instämmer

Posted
Nu spånar vi ordentligt:

Medlemmar som utmärkt sig eller gjort något för Euphonia : Ex arrangerat ev möten, eller något annat extraordinärt, där kan man ha en nål där färgen är bakvänd, gul bakrund med rött E. Mkt exklusivt o en uppmuntran till människor som lägger ner mkt arbete som kommer andra till del.

...och så en specialpin helt i guld till Mr Timbre, One Pin to rule them all... :D;)

Posted

Ja till nästa mässa borde den finnas hoppas jag. På Malmömässan fanns säker många medlemmar som jag missade,

Kul att idén föll i god jord!

Calm

Posted

Jag håller med ett utomordentligt bra förslag med en liten pin eller vad det nu blir. En av glädjeämnena med detta intresse är ju att lära känna likasinnade. Vad kul då med ett kännetecken och att få ansikte på forumdeltagare.

Guest asimov66
Posted

Nästa mässa....Köpenhamn den 10-11 nu ;):D . Skämt åsido ser fram emot att se resultatet.

Posted
Nästa mässa....Köpenhamn den 10-11 nu ;):D . Skämt åsido ser fram emot att se resultatet.

Det går en i Trondheim också den 10-11. :)

Posted

Pin-planeringen står under fortsatt utveckling... ;) :cool:

Det här kan ta en ny väg och snart kanske vi lirar i högsta divisionen... :?::) Återkommer med mer info när vi har kommit vidare och besluten skall tas.

Posted
Pin-planeringen står under fortsatt utveckling... ;) :cool:

Det här kan ta en ny väg och snart kanske vi lirar i högsta divisionen... :?::) Återkommer med mer info när vi har kommit vidare och besluten skall tas.

Kul !! :)

//-- Tompa --

Posted

Förhandlingarna går vidare och faller det hela på plats kommer vi att dela designer med fotbollisterna AIK och Djurgården... :cool: Bägge har ju hyfsade placeringar i Allsvenskan 2007 att falla tillbaka på... :)

Guest asimov66
Posted

Sweet, beställer man dem styckevis eller kan man beställa reservpin med (känner hur glömsk jag är)

Posted
Förhandlingarna går vidare och faller det hela på plats kommer vi att dela designer med fotbollisterna AIK och Djurgården... :cool: Bägge har ju hyfsade placeringar i Allsvenskan 2007 att falla tillbaka på... :)

Tss i år när IFK vann och allt? :D

• 4 weeks later...
Posted

Jag vet att förslag ligger framme, företag som skall tillverka är klart, ett problem..loggan måste omvandlas till ett speciellt filformat som undertecknad dessvärre glömt vad det heter.

Är det någon som är duktig att ordna filformat o dyl ?