Audio Excitement Posted October 10, 2007 Posted October 10, 2007 Vanliga CD-askar går ju att köpa över allt, men Super Jewel- modellen är kanske lite svårare att få tag på. Jag har därför tagit hem dem i sortimentet. Quote
gcs Posted October 11, 2007 Posted October 11, 2007 Var får man tag i vanliga CD-askar med glasklart inlägg? Quote
Audio Excitement Posted October 11, 2007 Author Posted October 11, 2007 Var får man tag i vanliga CD-askar med glasklart inlägg? Jag kanske har fel och bör ta hem även dessa... Men här i Örebro-området finns det några ställen. Quote
Matrixen Posted October 11, 2007 Posted October 11, 2007 genomskinliga inlägg kan ofta köpas på CD-affärer. brukar köpa en bunt samtidigt som jag köper skivor. Brukar kosta typ 5 kronor styck. Bra initiativ att ta hem de mer avancerade fordralen. Man börjar ju få lite sådana skivor och förr eller senare är det väl något pucko som sätter sig på ett. Quote
Recommended Posts