Ranefjord Posted April 9, 2004 Posted April 9, 2004 Någon som provat strömdelarna från Isotek? Hur väl fungerar de? Verkar som de blivit populära lite överallt. Bl.a vår hjälte, Ken Kessler verkar vara mycket glad för The Qube. Nån som har svensk prisuppgift kanske? Såg något om £1500 för 2kW versionen, vilket i jämförelse med liknande produkter är hyfsat överkomligt. http://www.plaudio.com/produkter/isotek.html Quote
JMlab Posted April 9, 2004 Posted April 9, 2004 Jag har en Qube 2k som jag använder till mina Adionet Amp 2 Gll Det fungerar aldeles utmärkt den klarar toppar på upp till 4k. Du kan få mer info från. Pl Audio Vill minas att den låg i prisklass 25k här hemma. Mvh JMlab Quote
Ranefjord Posted April 9, 2004 Author Posted April 9, 2004 Mycket intressant. Fint pris oxo. Den upplevs inte dynamikbegränsande alltså? Klarar den Audionet'arna så klarar den ju det mesta på marknaden misstänker jag. Quote
Recommended Posts