Kent_n Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Hej Mårten eller Marten! Jag vet att du tillverkar högtalare, och uppfattningen jag har fått verkar det vara högkvalitativa produkter.. Men jag o kanske många med mig känner inte till så där jätte mkt om dig, dina högtalare, tankar o drivkraft, vilken som var din tanke en gång i tiden när du började ? Jag skulle uppskatta mkt om du ville delge oss lite av detta samt om du kunnde presentera din högtalare o framtidsplaner. MVH Kent_n Quote
mr-välljud Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Hej Mårten eller Marten! Jag vet att du tillverkar högtalare, och uppfattningen jag har fått verkar det vara högkvalitativa produkter.. Men jag o kanske många med mig känner inte till så där jätte mkt om dig, dina högtalare, tankar o drivkraft, vilken som var din tanke en gång i tiden när du började ? Jag skulle uppskatta mkt om du ville delge oss lite av detta samt om du kunnde presentera din högtalare o framtidsplaner. MVH Kent_n JA! Cooltrain är min drömhögtalare? har inte hört den dock men det har fastnat. Quote
Kent_n Posted September 30, 2007 Author Posted September 30, 2007 jag hörde Marten på Audio Consept, både i ljudrummet o utanför Ljudrummet, var en mkt possetiv överraskning, lät kanonbra. Verkar vara högtalare av mkt hög klass. Quote
Kent_n Posted October 20, 2007 Author Posted October 20, 2007 Mårten eller Marten lyser med sin frånvaro...Hallå.. Quote
zood Posted October 20, 2007 Posted October 20, 2007 Nu skall man väl kanske inte försöka tvinga någon att börja plita ner en massa text. Det är ju ej Mårten som startat denna tråd.. Kunde ju dratt ett PM till den som tråden var tänkt att handla om och frågat om den var intresserad/har tid, möjlighet att delge sin filosofi, tankar mm. innan man startar en sådan här tråd Med all välmening Quote
Kent_n Posted October 20, 2007 Author Posted October 20, 2007 Nej det stämmer, kan inte tvinga någon...Man kan ju försöka, och skulle man lyckas kan det bli guld, men du har rätt, ingen kan tvinga någon.. Kanske helt fel..Kanske för stora förhoppningar, men återigen...det är ingen pistol som tvingar någon, vad händer om man inte vill....absolut ingenting, då försvinner den här tråden in i glömskan..så det är väl ingen större skada skedd...eller ? Jag lovar att inte försöka någon mer gång... (PS: har får PM av Martens anställda som varit possetivt inställda, Marten själv på sem) Quote
eliot Posted October 21, 2007 Posted October 21, 2007 Det blev tydligen fel på länken som skall vara http://www.hififorum.nu/artiklar/coltrane.htm ...och artikeln har titeln: Ett samtal om utvecklingsarbetet med ett unikt högtalarprojekt - Mårten Design Coltrane Quote
Recommended Posts