Jump to content

Recommended Posts

Posted

Den 13-14 oktober ska Sköntljud anordna en hifi-mässa i Folkets Hus i Umeå.

mer info: sköntljud

Vilka som ska fara dit och vilken dag eller dagar ni ska vara där?

Passa på att fara på mässan och ta med så mycke folk som möjligt så att det blir fler gånger! :)

MVH Mikael

Posted

Nice! Jag ha fixat att brorsan och hans tjej ska komma upp också, plus att min tjej ska med... ska försöka dra med några Umeå-kompisar också fast de inte är hifi-intresserad.

så vi blir minst 20pers då iaf ;):D

Posted

Hoppas någon tar med sig kameran så att vi andra som inte har möjlighet att komma får del av det ni ser. Har förstått att Skönt Ljud är något speciellt. Min son var där tidigare iår. Här pratar vi tung hifi. Kul med den här sortens satsningar och evenemang.

Ha det så bra och vi ser fram emot ett fylligt reportage!

Calm

Posted

ursäkta en nedflyttat norrlandsfödd, men hur långt är det från Härnösand till Umeå? ..o svara inte nästgårds;-)

Min far haR flyttat ner till härnösand o det är ju iallafall närmare än Göteborg...

Posted
ursäkta en nedflyttat norrlandsfödd, men hur långt är det från Härnösand till Umeå? ..o svara inte nästgårds;-)

Min far haR flyttat ner till härnösand o det är ju iallafall närmare än Göteborg...

Malmö Aviation lågprisbiljett. Framme på 1tim 30min

• 4 months later...