Jump to content

Akkelis Audio - Butikspremiär

Akkelis Audio

Recommended Posts

Tiden rullar snabbt fram och tidpunkten för Akkelis Audios butikspremiär närmar sig. (29/09 10:30)

butikstarta1.jpg

En smygpremiär avklarades den 21:a för gamla hifivänner. Fina blommor mottogs som present och hyllorna börjar bli fyllda.

butikstarta2.jpg

Ek, krom och rör är en trevlig kombination som väl speglar grundkonceptet i butiken.

butikstarta3.jpg

För att hitta adressen och vägen hit kan ni titta på nedanstående karta. Där finns även spårvagnar och buss utmärkt. För den som kör bil finns gratis parkering på gatan utanför butiken.

kartamedium.jpg

En vecka kvar nu, välkomna nästa lördag.

Tack för bilderna Peter och tack för feedbacken och responsen. Flytta norröver inge, tror tyvärr att det bli svårt att övertyga min Smögenhustru om det goda i detta ;) Men ni har ju Skönt Ljud att åka till, det verkar också vara en mycket trevlig butik. Att den sedan ligger i västerbotten är väl bara att leva med, det är ju nästan norrland :D

Radion heter V.A.L R601PW och är en radio i trä, med 10 watts rörförstärkare med EL84 rör. Kostar 2400 skr.

Tack för bilderna Peter och tack för feedbacken och responsen. Flytta norröver inge, tror tyvärr att det bli svårt att övertyga min Smögenhustru om det goda i detta ;) Men ni har ju Skönt Ljud att åka till, det verkar också vara en mycket trevlig butik. Att den sedan ligger i västerbotten är väl bara att leva med, det är ju nästan norrland :D

Finns inget som norrland, så är det bara. Och skönt ljud är något längre än ett stenkast bort, ca. 25 mil. Men efter Jul bli kanske nästa besök ner till Gtb, denna gång blir det besök till dig. Och kanske man gjort plats för rörblockena jag funderat på ett längre tag.