Akkelis Audio Posted September 22, 2007 Posted September 22, 2007 Tiden rullar snabbt fram och tidpunkten för Akkelis Audios butikspremiär närmar sig. (29/09 10:30) En smygpremiär avklarades den 21:a för gamla hifivänner. Fina blommor mottogs som present och hyllorna börjar bli fyllda. Ek, krom och rör är en trevlig kombination som väl speglar grundkonceptet i butiken. För att hitta adressen och vägen hit kan ni titta på nedanstående karta. Där finns även spårvagnar och buss utmärkt. För den som kör bil finns gratis parkering på gatan utanför butiken. En vecka kvar nu, välkomna nästa lördag. Quote
Akkelis Audio Posted September 26, 2007 Author Posted September 26, 2007 Tre dagars väntan kvar, sedan öppnas dörrarna. Då ni ser detta skyltfönster vet ni att ni kommit rätt. Idag kommer två leveranser av produkter. Två av dessa har aldrig setts i Sverige tidigare och dom andra kan vara Sverigepremiär, men är alldeles säkert Göteborgspremiär. Välkomna. Quote
Engelholm Audio Posted September 26, 2007 Posted September 26, 2007 Ser ju väldigt fint ut Stefan! Grattis! Quote
Akkelis Audio Posted September 28, 2007 Author Posted September 28, 2007 Nu är det drygt 12 timmar kvar till premiäröppningen. Butiken är städad, godis inhandlat. [] Slutet av veckan har varit spännande, nya produkter har ramlat in i rasande fart. Nyfiken på vad? kom och titta[] 10:30 till 16:00 är det öppet imorgon, lördagen den 29:e september. Quote
Wolfgang Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Grattis Stefan!!! Lycka till med den nya butiken!! Creative Audio Wolfgang Quote
eliot Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Förstår att det kul och spännande - men även lite pirrigt - Lycka till med butiken! //Eliot Quote
Akkelis Audio Posted September 29, 2007 Author Posted September 29, 2007 Då var premiären avklarad. Tack till alla som kom under dagen, ni blev till slut nästan 50 stycken. Öppettiderna kommer att vara torsdagar 13-19 och fredagar 13-18. Välkomna StefanB Quote
plind Posted September 29, 2007 Posted September 29, 2007 Var inne i butiken en snabbis på eftermiddagen och knäppte några kort. Lägger bara upp dom utan kommentarer Quote
Kent_n Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Var inne i butiken en snabbis på eftermiddagen och knäppte några kort. Lägger bara upp dom utan kommentarer Grattis till nya butiken, ser fint ut.. Radion, vilket märke är det ? Quote
mangew Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Stefan, flytta nu tebax upp till norr och öppna en sån där affär här. :cool: Quote
Akkelis Audio Posted September 30, 2007 Author Posted September 30, 2007 Tack för bilderna Peter och tack för feedbacken och responsen. Flytta norröver inge, tror tyvärr att det bli svårt att övertyga min Smögenhustru om det goda i detta Men ni har ju Skönt Ljud att åka till, det verkar också vara en mycket trevlig butik. Att den sedan ligger i västerbotten är väl bara att leva med, det är ju nästan norrland Radion heter V.A.L R601PW och är en radio i trä, med 10 watts rörförstärkare med EL84 rör. Kostar 2400 skr. Quote
mangew Posted September 30, 2007 Posted September 30, 2007 Tack för bilderna Peter och tack för feedbacken och responsen. Flytta norröver inge, tror tyvärr att det bli svårt att övertyga min Smögenhustru om det goda i detta Men ni har ju Skönt Ljud att åka till, det verkar också vara en mycket trevlig butik. Att den sedan ligger i västerbotten är väl bara att leva med, det är ju nästan norrland Finns inget som norrland, så är det bara. Och skönt ljud är något längre än ett stenkast bort, ca. 25 mil. Men efter Jul bli kanske nästa besök ner till Gtb, denna gång blir det besök till dig. Och kanske man gjort plats för rörblockena jag funderat på ett längre tag. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.