P-pan Posted September 21, 2007 Posted September 21, 2007 Är det någon som kan hjälpa mig med vad det är för låt/artist på denna demo ? http://www.youtube.com/watch?v=qM-_RL6xJ1w...publicity%2Ephp Tack på förhand ///Pan Quote
Guest Peo Posted September 21, 2007 Posted September 21, 2007 Jag *tror* det är Boards of Canada - In a Beautiful Place out in the Country.. Känner inte igen mixen dock men det påminner om den tycker jag.. Hittar inte skivan tyvärr så jag kan inte kolla. Quote
P-pan Posted September 21, 2007 Author Posted September 21, 2007 Hmm soundet verkar vara lika samma som Boards of Canada , hittade lite smakprov på Youtube, men kan inte lokalisera låten... Hur som helst tack för tipset Peo ( om det nu av någon anledning skulle visa sig att det är en helt annan grupp) för BoC köper jag rakt av, riktigt bra ju... Fler tips på liknande musik kanske ? Quote
zood Posted September 22, 2007 Posted September 22, 2007 Körde det i min mobbe på Track id och svaret blev: Grupp - Boards of Canada Låt - Sunshine recorder Album - Geogaddi Hoppas detta hjälpte något Quote
Guest Peo Posted September 22, 2007 Posted September 22, 2007 Ahh.. Rätt grupp iaf.. Det där kan jag kolla, den CDn har jag nånstans! Quote
P-pan Posted September 22, 2007 Author Posted September 22, 2007 Ahhhhh det är ju underbart. Vad gjorde man utan all kunskap på dessa sidor....nu blir det åter till order blocket. Stort tack för hjälpen . ///Pan Quote
Recommended Posts