Andy Posted September 20, 2007 Posted September 20, 2007 Hej. Har ett par Sony MDR V - 500 där en liten bygel gått sönder. Har försökt laga den själv men det har spruckit varje gång. Jag har ingen garanti kvar och har kollat runt på internet men inte hittat något. Är det någon som har tips om vart jag köpa en ny del? Jag kan laga det själv så jag beöhver inte skicka det till någon verkstad. Mvh Quote
plundin™ Posted September 20, 2007 Posted September 20, 2007 I den mån det finns reservdelar till just denna lurmodell, så kan nämaste Sony-återförsäljare beställa den får den svenska generalagenten. Du kan själv kolla med sony.se kundsupport.. dom har haft bra support på pro-produkterna tidigare... hur det är nu har jag ingen koll på! /ptr Quote
gcs Posted September 20, 2007 Posted September 20, 2007 Sony är ju kända för att vara väldigt dyra på sina reservdelar, om dom nu har några. Frågan är väl om det verkligen lönar sig att laga. Quote
Andy Posted September 20, 2007 Author Posted September 20, 2007 Har skickat iväg ett mail till olika verkstäder samt Sony's egna support. Får jag inget vettigt svar så får jag väll göra något roligt med dem, funderar lite på om man kan bygga in dem i en hjälm. Hade varit skönt när man åker skidor/snowboard/pulka. Quote
Recommended Posts