Jump to content

Recommended Posts

Posted

Fick ett mail för en stund sen där man kunde förhandsboka Springsteens nya platta "Magic" och i och med detta är man också med och tävlar om biljetter till Globenkonserten.

Man kunde också få lyssna på en liten snutt av varje låt och jag måste säga att det lät j*****t bra alltså! :mm:

Tror inte vi Brucanfantaster blir besvikna på detta album, det förra tillsammans med E-street band - "The Rising" - tyckte

jag inte innehöll speciellt många bra låtar men "Magic" verkar vara lite av det "gamla" sköna liret igen. :app:

Posted

Som en Springsteen fan av de gamla plattorna så har jag haft det väldigt svårt att ta till mig de låtmaterial han släppt efter Born In The USA.Är den nya en tillbakagång till den gamla,skitiga,ösiga och fullkomligt underbara rock som jag är en stor beundrare av?

Posted
Som en Springsteen fan av de gamla plattorna så har jag haft det väldigt svårt att ta till mig de låtmaterial han släppt efter Born In The USA.Är den nya en tillbakagång till den gamla,skitiga,ösiga och fullkomligt underbara rock som jag är en stor beundrare av?

Mja.......eller njä........eller......nåt i den stilen i alla fall. :app:

Håller med om att han tappat stinget efter "Tunnel of love" i alla fall. Suck.......han blev rik och lyckligt gift och slutade att vara förbannad på världen, upptäckarlusten försvann och han trodde han skulle bli nån slags Dylanhybrid istället.....stön.

Men "Magic" ser i alla fall jag fram emot efter "snuttlyssningen", den lovar gott! :mm:

Posted

Här kan den som är intresserad lyssna, hela "Radio Nowhere" - video - sen ett stycke ur varje låt:

Magic :mm: :cool:

Posted

Jag beställde precis "Magic" på vinyl, men jag kan hålla med Er att det han släppt efter "Born in teh USA", inte faller i min smak förutom ett par spår från "Lucky Town" och "The Rising"".

Posted
Jag beställde precis "Magic" på vinyl, men jag kan hålla med Er att det han släppt efter "Born in teh USA", inte faller i min smak förutom ett par spår från "Lucky Town" och "The Rising"".

Var har du beställt den nånstans? :)

Posted
Är jag den enda som faktiskt tycker att the seeger sessions är riktigt riktigt bra?

Jag gillar en del av låtarna från "Ghost of Tom Joad" och "Devils and dust" men "Seeger sessions" är covers och har väl aldrig riktigt diggat hyllningskonceptet eller vad jag skall kalla det.

Posted
Jag köpte på Ebay, från USA, 208 SEK inkl. Frakt till Göteborg.

Ok. :)

  • 3 weeks later...
Posted

Kanskje det er jeg som ikke er nok hardcore fan av BS, men jeg synes ikke denne skiva var noe spesiellt bra :) .......

mvh

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...