ribbon Posted September 18, 2007 Posted September 18, 2007 Funderar lite på att köpa dessa koner (för att ha t.ex under cd spelare)Undrar nu om det finns några här bland medlemmarna som har någon erfarenhet av dessa produkter. /Ribbon Quote
calm Posted September 18, 2007 Posted September 18, 2007 Pulsar Points har jag haft under mina tidigare CD. Finns i två varianter aluminium och titan. Alu ca 1.000 kr och titan minst det fyrdubbla. Funkar bra och är relativt billiga. Priset är för fyra stycken. Stillpoint har min son och han är mycket nöjd. Kör under en Naim CDX som ökade både i focus och basprecision. Calm Quote
fredrik Posted September 18, 2007 Posted September 18, 2007 Jag tror att det är olyckligt att köpa någon av dessa produkter utan att ha provat hemma först, det är ju dessutom inga större ingrepp som krävs. Jag har själv provat en mängd olika, dock inte Stillpoints, och fastnade till slut för Cerapucs. Men jag har även hört i andra system fötter som passar bättre. Med tanke på det höga priset på Stillpoints borde väl det allt gå att ordna en provlyssning hoppas jag... Quote
calm Posted September 19, 2007 Posted September 19, 2007 Jag tror att det är olyckligt att köpa någon av dessa produkter utan att ha provat hemma först, det är ju dessutom inga större ingrepp som krävs. Jag har själv provat en mängd olika, dock inte Stillpoints, och fastnade till slut för Cerapucs. Men jag har även hört i andra system fötter som passar bättre. Med tanke på det höga priset på Stillpoints borde väl det allt gå att ordna en provlyssning hoppas jag... Kör numera också cerapuc dessa är nog prismässigt i 4-tusenkronorsklassen. Alltid i dessa sammanhang skall man vara noga med viktanpassningen så att man får rätt grejor. Att ta hem och testa är väl en klok idé. Lycka till! Calm Quote
ribbon Posted September 21, 2007 Author Posted September 21, 2007 Jag får tacka bfjohanson och calm för deras små inlägg,Thanks boys :cool: /Ribbon Quote
Recommended Posts