gcs Posted September 16, 2007 Posted September 16, 2007 Vad säger ni ska man köpa en sån här? Tyvärr vet jag inte vad den kostar och inte heller hur den låter. http://www.toneimports.com/emt/jpa66.html Quote
Timbre™ Posted September 16, 2007 Posted September 16, 2007 Flyttar över frågan till Hififorum och vi kan ju hoppas att någon har råkat på detta försteg. Quote
plundin™ Posted September 16, 2007 Posted September 16, 2007 Du får slänga iväg ett mejl EMT : EMT Studiotechnik GmbH Industriestrasse 25 77972 Mahlberg Ulli Hölzgen Tel.: +49 (0) 7825 877 18 11 Fax: +49 (0) 7825 877 18 15 email: info@emt-studiotechnik.de Dom verkar inte ha någon representant i Sverige, men jag skulle nog tro att det är smartare att skaffa info direkt ifrån EMT är bättre än att gå via USA agenten...? Har ingen koll på JPA-66, men med tanke på EMTs stålrykte kan det säkert vara en intressant produkt... /ptr Quote
eliot Posted September 16, 2007 Posted September 16, 2007 Du får slänga iväg ett mejl EMT : Dom verkar inte ha någon representant i Sverige, men jag skulle nog tro att det är smartare att skaffa info direkt ifrån EMT är bättre än att gå via USA agenten...? Har ingen koll på JPA-66, men med tanke på EMTs stålrykte kan det säkert vara en intressant produkt... Den dök upp förra året i Soundstage's rapportering från HighEnd '06 och kostade då 18,000 €. När den dök upp i Stereophiles blog från CES2007 var den klart mycket billigare 6-7000 $ men priset blev sedan borttaget och det stod TBD (To Be Determined) PFO berättade också om den i sin rapportering från CES2007.... ** Detta är anteckningar från i februari i år - jag har inte kollat om det hänt något sedan dess ** Mvh, Eliot Quote
Recommended Posts