Ekman Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 Nytt upplägg av svaren här på forumet tydligen, det kanske bara är jag som är ovan men jag tycker det är väldigt krångligt att läsa trådarna nu. Är det bara på test eller är det en permanent förändring? Quote
plundin™ Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 Har inte märkt nån skilland... är det kanske dina inställningar som ändrats? /ptr Quote
Ekman Posted September 15, 2007 Author Posted September 15, 2007 Har inte märkt nån skilland... är det kanske dina inställningar som ändrats? /ptr Hmm vad konstigt jag har inte rört något själv iallafall men det får jag kolla upp då. Quote
Timbre™ Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 Det är precis som vanligt men du kanske har kommit åt Lo-Fi Version längst ner på sidan... Det finns också en variant där svaren ligger som länkar nedtill typ Audiogon och det är minst sagt jobbigt. Skall se om jag hittar den kontrollen. Quote
Ekman Posted September 15, 2007 Author Posted September 15, 2007 Det är precis som vanligt men du kanske har kommit åt Lo-Fi Version längst ner på sidan... Det finns också en variant där svaren ligger som länkar nedtill typ Audiogon och det är minst sagt jobbigt. Skall se om jag hittar den kontrollen. Det är den senare varianten jag får upp första inlägget i varje tråd och sen kommer resten som ett länkträd under, jag kikade lite snabbt men hittade ingen inställning för det. Quote
Timbre™ Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 Kommer inte ihåg hur jag hamnade där men om du klickar på Lo-Fi och sedan länken "To view the full version with more information, formatting and images, please click here." bör det återgå till normalläge. Annars får vi kalla in Mikael... Quote
Ekman Posted September 15, 2007 Author Posted September 15, 2007 Kommer inte ihåg hur jag hamnade där men om du klickar på Lo-Fi och sedan länken "To view the full version with more information, formatting and images, please click here." bör det återgå till normalläge. Annars får vi kalla in Mikael... Nepp det funkade tyvärr inte, märkligt att det kan bli såhär när jag inte ens rört mina inställningar. Jag testade med en annan browser och då funkade det som vanligt helt plötsligt. Quote
zood Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 Gå på Options knappen uppe till höger o välj standard då skall det fixa sig Quote
eliot Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 Jag hade samma (?) problem och det visade sig att options (pulldownmenyn uppe i högra hörnet) var ställd på outline i stället för standard //Eliot ** zood hann före ** Quote
Timbre™ Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 Gå på Options knappen uppe till höger o välj standard då skall det fixa sig Ja, där var ju dörren... Tack! Quote
Ekman Posted September 15, 2007 Author Posted September 15, 2007 Ah perfekt, tack för hjälpen alla tre. Quote
Recommended Posts