Guest Peo Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 Efter min senaste uppgradering har jag ett par strömkablar till övers. Säljer dessa till högstbjudande! - 1st 1m Black Sand Cable Violet Z1 med Oyaide P-079e/C-079 - 2st 2m som ovan (bara kontakterna kostar 1680kr nya idag) Kryobehandlad kopparkabel, mycket kraftfullt sound med fin pondus i basen och detaljerat ljud i övrigt. Kostar nya ca $380 + frakt o moms - säljes för 2000kr/st eller högstbjudande. En mycket fin kabel till förstärkare! Mina är inte violetta som de avbildas på hemsidan utan har en svart-röd design som matchar Oyaidepluggarna.. Mycket fina! - 1st 1m Zu Cable Mother. Nypris idag 3900kr, säljes för 2000kr eller högstbjudande. En allroundkabel, funkar fint till det mesta. - 1st 1.5m Jorma Design Super Power. Nypris idag ca 8600kr, säljes till högstbjudande. Passar bäst till digitala källor och försteg! Kan skickas eller så kan vi mötas upp i Stockholm om det passar bättre! Skicka ett mail vid intresse så hör jag av mig. Quote
Recommended Posts