sladd Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 Under inspelning: Knäckande bra spelare! Hificonsult blir en av få TEAC Esoteric center i landet. Fler produkter kommer. Läs mer på http://www.teac.com/esoteric/index.html och kika på Ray Colemans test här: http://www.dagogo.com/EsotericX01D2.html Några citat: -"Other players I?ve demo?d have gone deep, but not like this!" -"There is no plastic in the transport!" Välkomna in för provlyssning ! Quote
Kent_n Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 Teak..sånt skit...............äh skojar bara. Ser inte helt fel ut, vill ha.. Quote
K-man Posted September 12, 2007 Posted September 12, 2007 Lyssnade på denna en stund idag. Har god koll på det mesta i den setupen i övrigt, så jag vågar uttala mig om att den inte gjorde bort sig alls! Det var rekreativ lyssning hela tiden! Denna spelare skall man allt ha med i sin utvärdering om man letar spelare i dessa klasser!! \\K-man Quote
hajen1 Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 Oj, hmm... nu ska vi se. 140 papp och pensionär, hur mycket kattmat blir det? Nej fasen ( trots att habegäret svämmar över ) jag behåller S1:an ett tag till! Quote
Guest asimov66 Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 Den bästa spelaren jag någonsin haft var just en TEAC, därför vågar jag inte ens lyssna på denna långt över min budget... Quote
DODGE.RJ Posted September 14, 2007 Posted September 14, 2007 Den bästa spelaren jag någonsin haft var just en TEAC, därför vågar jag inte ens lyssna på denna långt över min budget... hahaha....nä det e ju just det som e det farliga. Man skall "bara" lyssna till den för å se om det verkligen e sååå mycket bättre...och så va det de och helt plötsligt ändras hela sin tillvaro till att hitta lösnigar på att kunna lösa ut apparaten. Farligt farligt..men lycklig e den som har möjligheten att kunna lösa det utan flera års papper i brevlådan...låter jag avis men det hade ju varit kul att "bara" lyssna på den Quote
Kent_n Posted September 15, 2007 Posted September 15, 2007 Finns denna cd att lyssna på någonstans kring sthlm trakten... Quote
Recommended Posts