eliot Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 Jag kommer väl ihåg den smakfulla uppställningen Det var den Highend-04, den första mässan jag fotograferade och strax innan jag upptäckte Euphonia Min första tråd - HiFiForum: Bilder från Highend-04 //Eliot Quote
Guest Audio Concept Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 Eliot, härligt! Dig kan man lita på....:-) Kul att du hittade den bilden. Ser lite rörigt ut på bilden, men det var faktiskt rätt så smakfullt den gången. mvh, Audio Concept, Robert Quote
K-man Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 När jag såg dessa första gången IRL förvånades jag över ur smäckra de är! De ser klart större ut på bild än i verkligheten. De var riktigt smäckra och fina! Har tyvärr aldrig haft möjlighet att lyssna... \\K-man Quote
Timbre™ Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 Kommer mycket väl ihåg rummet men den bilden har jag nog aldrig sett. Levande känsla i ljuset... :cool: Quote
Recommended Posts