perra_e Posted September 6, 2007 Posted September 6, 2007 Efter lite stiltje på HiFi-fronten så börjar husrenoveringar och diverse andra projekt att lugna ner sig, så nu är det dax för nästa steg på hifi-vandringen. Jag säljer därför mina QRS Neptunus. Nypriset för dessa var ca 74.000:- och jag hade tänkt mig 29.000:- för mina högtalare. Dom finns i Jönköping för provlyssning. Högtalarna är i massiv körsbär och här är en översiktsbild till att börja med. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.