Engelholm Audio Posted September 6, 2007 Posted September 6, 2007 ELITE AUDIO bjuder in till premiär! Länk till annons (pdf) Elite Audio 2007 September 29 Vi bjuder in till specialvisning tillsammans med våra leverantörer lördag den 29/9 10-16. Efter nästan ett års slit med en rätt nedgången lokal i Växjö, har jag möjlighet att visa min lokal tillsammans med mina leverantörer. Revel Ultima2 Salon och Gem kommer spelas tillsammans med Mark Levinson och Purist Audio Design. Höstens nyheter från Primare, System Audio, REGA mfl. Vi kommer även att visa Clearaudio, Sonos, Kaleidescape, Dream Vision mfl. Mer info inom kort. Välkommna. www.eliteaudio.se Elite Audio Smedjegatan 29 Växjö Quote
Engelholm Audio Posted September 10, 2007 Author Posted September 10, 2007 Under premiärdagen den 29'e kommer jag att vara på plats för att representera Svanå's produkter och tjänster. Har du frågor kring akustik och kanske vill veta en väg frammåt för just ditt rum - välkommen fram att säga hej! Quote
Engelholm Audio Posted September 28, 2007 Author Posted September 28, 2007 Imorgon är det premiärdag! [] Jag har själv laddat med ett extra stort leende men också med, för första gången i EA's historia, nytryckta visitkort! [] Välkomna! Quote
Per80 Posted September 28, 2007 Posted September 28, 2007 Imorgon är det premiärdag! [] Jag har själv laddat med ett extra stort leende men också med, för första gången i EA's historia, nytryckta visitkort! [] Välkomna! Jag ska dit. Har med mig lite mätningar från mitt rum. Tänkte jag skulle få lite vägledning av dig om vad jag ska göra med mina basproblem. Mvh Per Quote
Engelholm Audio Posted September 28, 2007 Author Posted September 28, 2007 Jag ska dit. Har med mig lite mätningar från mitt rum. Tänkte jag skulle få lite vägledning av dig om vad jag ska göra med mina basproblem. Mvh Per Väl mött, Per! Quote
Recommended Posts