Haakan Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 jag är ute efter en mediahylla eller tvhylla på gammelsvenska den ska rymma boxerdosan, ps3, dvd, försteg, slutsteg jag är ute efter en riktigt snygg en så jag tänkte detta är nog det rätta forumet men försök iaf hålla prislappen under 15k om ni kan Quote
Jörgen_G Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Jag letade fram Quadraspire när vi var ute i samma ärende. Finns i fler grundutföranden och med valbar hylldelning och möjligheter att komplettera och ändra. Väldigt stadig och stabil. Den är så snygg att jag fick beröm av frugan när den kom på plats här hemma . En rolig detalj är att man på hemsidan kan bygga och testa olika alternativ för många varianter av hyllan. När man är nöjd kan man sedan skriva ut de delar som ingår och ta kontakt med lämplig återfösäljare som ger offert på precis de grejor man önskar. /Jörgen G Quote
Digital Living Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Hej, Soundations bänkar är väldigt snygga, det finns nog någon som skall ligga under 15k strecket. vet inte om nån har tagit in dem i Sverige än, men jag är ev. på g att få till ett avtal med dem. Quote
Haakan Posted August 24, 2007 Author Posted August 24, 2007 åhå hallå....quadraspire var jävligt bra eftersom man kunde bygga hur man ville osv...speciellt när det fanns breda modeller också digitalliving: jag hittar bara höga modeller den hyllan jag måste ha är max 50cm hög (pga plasman som hänger) så jag måste hitta en bred en edit: hittade en lagomt bred där tror jag nu Quote
Linné Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Soundationsspekulanter vänder sig lämpligen till ultimate, produkterna finns iaf på hemsidan, huruvida de finns för visning i butiken har jag ingen aning om. Mkt snygga f ö Mvh, C. Quote
Recommended Posts