Jump to content

Jag har en ny hemsida

Haakan

Recommended Posts

Jag har suttit senaste veckorna och pysslat med en hemsida, lite halvt på skoj så där...

tänkte att det skulle bli lite av ett online gratis magasin med tester av saker, mätningar på allt möjligt, intervjuer (håller på med en intervju av Albert Von Schweikert nu, han kommer nog även skriva lite artiklar om högtalardesign på sidan), fotoreportage av olika system...egentligen kommer det mesta komma med hoppas jag

nu är inte sidan 100% klar och rättstavad osv utan uppe mer eller mindre för testning...

nu är det så att jag köpt på mig ganska hyfsade mätprylar (earthworksmic och kompetent ljudkort) samt håller på å kollar efter det bästa för att mäta upp förstärkare..

så ni som är intresserade av att få er utrustning komplett uppmätt behöver egentligen bara smälla av ett pm till mig antingen här eller på faktiskt.se, tycker jag det finns nåt värde i att mäta upp era prylar så lämnas det på en överenskommen dag hos mig här på St Eriksplan i sthlm över dagen och hämtas på kvällen..

Även Sthlm butiker är förstås välkomna att höra av sig :)

enda kravet jag har är att jag får använda resultatet på min hemsida oavsett hur bra eller dåligt utfallet blir...

Kom gärna med konstuktiv kritik och synpunkter på förbättringar eller så

mvh // Haakan

• 3 weeks later...

nu har jag kommit igång med lite crest mätningar, jag kommer uppdatera med nån skiva om dagen..

har lagt upp 2st nu en riktigt bra och en riktigt dålig :) se till att läsa min lilla förklaringstext så ni hänger med om ni inte vet vad det är

alla mätningar hittar ni HÄR