Haakan Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Jag har suttit senaste veckorna och pysslat med en hemsida, lite halvt på skoj så där... tänkte att det skulle bli lite av ett online gratis magasin med tester av saker, mätningar på allt möjligt, intervjuer (håller på med en intervju av Albert Von Schweikert nu, han kommer nog även skriva lite artiklar om högtalardesign på sidan), fotoreportage av olika system...egentligen kommer det mesta komma med hoppas jag nu är inte sidan 100% klar och rättstavad osv utan uppe mer eller mindre för testning... nu är det så att jag köpt på mig ganska hyfsade mätprylar (earthworksmic och kompetent ljudkort) samt håller på å kollar efter det bästa för att mäta upp förstärkare.. så ni som är intresserade av att få er utrustning komplett uppmätt behöver egentligen bara smälla av ett pm till mig antingen här eller på faktiskt.se, tycker jag det finns nåt värde i att mäta upp era prylar så lämnas det på en överenskommen dag hos mig här på St Eriksplan i sthlm över dagen och hämtas på kvällen.. Även Sthlm butiker är förstås välkomna att höra av sig enda kravet jag har är att jag får använda resultatet på min hemsida oavsett hur bra eller dåligt utfallet blir... Kom gärna med konstuktiv kritik och synpunkter på förbättringar eller så mvh // Haakan Quote
Timbre™ Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Trevligt med en engelskspråkig sida och det passar ju bra att använda den här tråden för information om framtida uppdateringar av HighEnd.nu. Quote
Haakan Posted August 20, 2007 Author Posted August 20, 2007 Trevligt med en engelskspråkig sida och det passar ju bra att använda den här tråden för information om framtida uppdateringar av HighEnd.nu. låter som en bra ide kan säga så mycket att det är redan en butik med ganska fina prylar som hookat på lite mätningar och tester Quote
P-pan Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Snygg sida. Gillade speciellt sammanställningen under Acoustic delen. Keep up the good work. Vems stora (lyssnings) rum är det som visas på startsidan och finns det fler bilder kanske ? Quote
Haakan Posted August 20, 2007 Author Posted August 20, 2007 Snygg sida. Gillade speciellt sammanställningen under Acoustic delen. Keep up the good work. Vems stora (lyssnings) rum är det som visas på startsidan och finns det fler bilder kanske ? Den tillhör en kille som återfinns på minhembio mycket fina bilder och utrustning http://www.minhembio.com/miper Quote
P-pan Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Hoppla, se där ja. Det finns dom väldigt god smak och känsla för inredning måste jag säga. Låter säkert bra oxå' Quote
Timbre™ Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 Där fanns stämningsfyllda bilder. Det är ju t.o.m. så att vinylsvarven matchar Classéelektroniken rent designmässigt... :cool: Quote
Kent_n Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Det där "TV rummet" skulle jag bra gärna villa ha, läckert... Quote
Haakan Posted September 6, 2007 Author Posted September 6, 2007 nu har jag kommit igång med lite crest mätningar, jag kommer uppdatera med nån skiva om dagen.. har lagt upp 2st nu en riktigt bra och en riktigt dålig se till att läsa min lilla förklaringstext så ni hänger med om ni inte vet vad det är alla mätningar hittar ni HÄR Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.