es335 Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 Någon som har en manual över eller som vill kopiera en manual åt mig. Betalar givetvis. Anders Quote
es335 Posted August 23, 2007 Author Posted August 23, 2007 Någon som har en manual över eller som vill kopiera en manual åt mig. Betalar givetvis. Anders Ingen som kan hjälpa en polare i nöd ??????? Quote
Ekman Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Vad är det du är ute efter? jag har haft den och manualen är minst sagt sparsamt skriven. Quote
stargazer Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Har också haft en Fog och "manualen" såg ut som en vikt A3 utskriven på laserskrivare... (ja jag köpte den ny) Fransk uppfattning om "god dokumentation" Kort sagt, förvänta dig inget av värde. Jag har mailat Cairn ett par gånger och fick svar ibland... Franskt igen :cool: En gång fick jag svar av konstruktören själv, prova därför maila till Monsiur Belot Men bra låter den, fördömt bra för priset. Och snygg är den. Vad är det för info du är ute efter? Quote
es335 Posted August 24, 2007 Author Posted August 24, 2007 Har också haft en Fog och "manualen" såg ut som en vikt A3 utskriven på laserskrivare... (ja jag köpte den ny) Fransk uppfattning om "god dokumentation" Kort sagt, förvänta dig inget av värde. Jag har mailat Cairn ett par gånger och fick svar ibland... Franskt igen :cool: En gång fick jag svar av konstruktören själv, prova därför maila till Monsiur Belot Men bra låter den, fördömt bra för priset. Och snygg är den. Vad är det för info du är ute efter? Tack för svar. Jag vill ha manualen så jag inte missar någon funktionalitet eller rekommendationer. . Spelaren är ju fransk !!;-) och inte helt självinstruerande. mvh Anders Quote
Recommended Posts