Bengt O. Posted August 9, 2007 Posted August 9, 2007 Hej alla! Jag har hittat en liten guldklimp som jag egentligen inte själv har så mycket glädje av. En DYNACO STEREO 80 byggsats komplett och glänsande. Kan det bli mera "mint"? Jag har hittat den i sin originalkartong och den kommer från en HiFi-butik som inte längre finns sedan många år tillbaka. Jag var tvungen att packa upp den för att kunna ta ett foto. Titta på www.scandinavianhams.se och den tredje bilden uppifrån (åtminstone som det ser ut i skrivande stund). Jag tror nog det finns någon som kan få mycket mera glädje av den här byggsatsen än jag. Vad den är värd är jag lite osäker på men eftersom jag fått rekommendation från andra att vända mig till detta forum och ytterligare ett annat, samt två regelrätta bud, så tänkte jag att inte låta forumsmedlemmarna stå utan chans till det här fyndet. Jodå, jag har en del annat också men inte som denna. Det finns grammofonstift, skivor, rulleband, en REVOX bandspelare nästan ny och...ja...mycket. Det kommer ut på min sida när jag fått tagit mera bilder. Om någon är intresserad av "nostalgi" så kontakta mig gärna eftersom jag har en hel del färdiginspelat från 60-70-tal. Hälsningar, Bengt O. Quote
Recommended Posts