Hagto Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Takk for at jeg fikk bli medlem på deres flotte forum. Har vært trofast leser i lang tid som gjest, men fikk nå lyst til å være medlem. Høydepunkt er de fantastisk flotte billedtrådene til Timbre, men også masse annet bra. Spesiellt bra synes jeg også er den gode tonen som rår på forumet Her er et par linker fra mine Stockholmbesøk (nederst på siden i signaturen min kan dere lese om mine hifivenner i Norge): Messe 2007 Audioconcept Quote
Guest Peo Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Hei, og velkommen! Det är alltid kul med besökare från våra grannländer, synes jeg! Dessutom får man ju slipa lite på norskan och danskan, hehe. Quote
Timbre™ Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Har läst dina bildrapporter på HIFISENTRALEN och jag måste även rekommendera Highend Sørlandet med bilder ... Välkommen! Quote
Guest krelle Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Hejsan Hagto! Vad roligt att du hittade hit. Ser framemot fler fina reportage från dig. mvh Krelle Quote
Hultan47 Posted August 3, 2007 Posted August 3, 2007 Vad trevligt, välkomen!! En norsk Timbre tror jag, kanske kan skapa dueller Det ser jag i alla fall fram mot!! /Stefan Quote
Hagto Posted August 3, 2007 Author Posted August 3, 2007 Takk for fin velkomst! Skal forsøke å bidra med noe en gang i blandt jeg også. Quote
Recommended Posts