- Marten - Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Vi är mycket stolta över att i senaste numret av The Absolute Sound har vår modell Coltrane fått det mycket prestige fyllda priset "Golden Ear Award". Harry Pearson skriver bla "Talk about a seductive sweetheart of a speaker system". Mvh Marten Quote
Absolute Audio Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Grattis!! Ni håller Svenska fanan högt i hifi världen! Quote
Timbre™ Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Trevligt med svenska produkter på den stora scenen. Det blir en sväng till Interpress. Grattis! Quote
Guest Audio Concept Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Grattis, verkligen kul att ni fick utmärkelsen. mvh, Audio Concept Quote
iroise Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Gratulerar, fortsätt med att hålla den svenska fanan högt! Quote
Tompa Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Kul att Sverige är med på HIFI världskartan !! Grattis !! //-- Tompa -- Quote
K-man Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 Rätt åt er!!!! Bra produkter får bra priser.... \\K-man Quote
Hultan47 Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 Jag stämmer in i den stora skaran och gratulerar!!! Quote
plundin™ Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 åååååååååååååh fasen, då kanske man för börja ta er på allvar då.... Hjärtliga gratulationer till utnämningen! /ptr Quote
Mattias Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 Det var trevligt och välförtjänat! Har hört den i en sömnlös uppställning Grattis! /Mattias Quote
JesperB Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 Man får gratulera och hoppas att fler får upp ögonen för era produkter på hemma plan. Quote
Timbre™ Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 Häftigt! Glömmer aldrig när vi lyssnade på Coltrane i version 1A. En lördag i Olskroken, delningsfiltren på golvet och det var tack vare Jorma jag lyckades slinka med... Mycket på vägen från HiFiForums arkiv till The Absolute Sound. Kolfiberkabinettet kom väl precis innan Arkenmässan 2002... Quote
Guest Jorma Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 Glömmer aldrig när vi lyssnade på Coltrane i version 1A. En lördag i Olskroken, delningsfiltren på golvet och det var tack vare Jorma jag lyckades slinka med... Mycket på vägen från HiFiForums arkiv till The Absolute Sound. Kolfiberkabinettet kom väl precis innan Arkenmässan 2002... Det var på vårkanten 2002 som du var med och lyssnade på dom. Det var prototyperna med MDF-lådor. Kolfiberkabinettet kom 2 dagar före Arkenmässan 2002 och jag hörde dom första gången dagen innan mässan precis innan vi körde ut dom. Jag hade inte riktigt fastnat för Coltrane innan dess, men då jag hörde dom i kolfiberkabinettet så bestämde jag mig för att dessa ville jag ha. Det var rätt stor skillnad i ljud i jämförelse med MDF-lådorna och utseendet var heller ingen nackdel i den jämförelsen Frugan såg på min blick när jag kom hem den dagen att det kanske inte var någon god ide att upprepa det hon hade sagt tidigare om att byta ut mina Sonus Faberhögtalare mot Coltrane. "Över min döda kropp" var vad hon sagt tidigare Quote
eliot Posted July 25, 2007 Posted July 25, 2007 Frugan såg på min blick när jag kom hem den dagen att det kanske inte var någon god ide att upprepa det hon hade sagt tidigare om att byta ut mina Sonus Faberhögtalare mot Coltrane. "Över min döda kropp" var vad hon sagt tidigare Förståndig fru - det hade kunnat sluta illa Quote
Recommended Posts