Absolute Audio Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Sitter och lyssnar till senaste Symphony X skiva Paradise Lost. Har både promotion exemplar och vanliga "köpa i affären" utgåvan av denna skiva. Och jag tycker mej höra kvalitets skillnader i ljudet till "köpa i affären" utgåvans klara fördel. Mer nyans i sången och känslan av att det låter bättre. Eller lurar jag bara mej själv?? Har någon hört talas som detta förut?? Quote
Timbre™ Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Eller lurar jag bara mej själv?? Har någon hört talas som detta förut?? Kanske inte direkt men vi körde en USA-import av Fourplay och jag var precis på gång att försöka beskriva skillnaden när K-man noterade att det var "Made in Germany" som låg i CD-spelaren... Quote
Absolute Audio Posted July 13, 2007 Author Posted July 13, 2007 Det är aldrig roligt att syna sin egen bluff Förutom för alla andra La ní ner då eller hur slutade bevisföringen?? Quote
Timbre™ Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Det är aldrig roligt att syna sin egen bluff Förutom för alla andra La ní ner då eller hur slutade bevisföringen?? K-man är kvick så jag hann precis bara börja... Quote
Matrixen Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 ja, jag var påväg att erkänna lite nyanserat att det var inte så stor skillnad mot vad jag är van Quote
Recommended Posts