Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har ändrat om en del hemma, och haft anläggningen undanställd....har haft hemsk abstinens :dead: ...men till slut var allt så på plats att anläggningen fick komma fram igen på sin nya placering....nu har det spelat några dagar...ny soffa har anlänt och ja...det är njutning på hög nivå! Återigen inser man vad mycket musik betyder för sig.

Vad mer kan man begära....semester...en härlig soffa...och musik.... :)

...ville bra dela med mig...

\\K-man

Posted

Gött mos! Skönt att äntligen få spela lite, det förstår jag mer än väl! :)

Posted
gôtt i göttgött! :D

fär själv abstinens bara jag är borta hemmifrån några timmar... :blush:blush

/ptr

Kom hem i Måndags efter över en veckas bortvaro med endast lofi att tillgå. Har fortfarande inte återhämtat mig. Ett litet paket från USA som väntade har dock tröstat lite :app: Denna gång var det inte mjukvara :cool:

Posted

Ja, abstinensen kommer fort...även om man vet att man får lyssna "om ett tag"....man förstår att man satsat rätt!

Chatten....har inte tid...jag lyssnar ju! hahaa!

Får plocka med mig lappen ned!

\\K-man

Posted

Förstår dig K-man. Den där abstinensen är inte att leka med. ;)

Råkade på blå blixtar kring ett rör här så det var bara att stänga ner grejerna mitt under semestern. Visade sig vara ett rör som pajjat och att det börjat läcka in "syre". Jösses vilken abstinens jag fick.... plockade ner låtsas hembio systemet för att spela musik medans jag jobbade här hemma men det var knappt att det gick att stå ut. Lät inte bra!

Turligt nog fanns en gammal röruppsättning att ta till när man väl några dagar senare fått reda på orsaken. Så nu spelar det igen, nu gäller det bara att hinna sätta sig ner och njuta lite :mm:

/Mattias :)

Posted
Har ändrat om en del hemma, och haft anläggningen undanställd....har haft hemsk abstinens :dead: ...men till slut var allt så på plats att anläggningen fick komma fram igen på sin nya placering....nu har det spelat några dagar...ny soffa har anlänt och ja...det är njutning på hög nivå! Återigen inser man vad mycket musik betyder för sig.

Vad mer kan man begära....semester...en härlig soffa...och musik.... :)

...ville bra dela med mig...

\\K-man

Förstår hur det känns! Fick tillbaka mitt slutsteg igår :D Som har varit i på verkstan sedan april!

Posted
Förstår dig K-man. Den där abstinensen är inte att leka med. ;)

Råkade på blå blixtar kring ett rör här så det var bara att stänga ner grejerna mitt under semestern. Visade sig vara ett rör som pajjat och att det börjat läcka in "syre". Jösses vilken abstinens jag fick.... plockade ner låtsas hembio systemet för att spela musik medans jag jobbade här hemma men det var knappt att det gick att stå ut. Lät inte bra!

Turligt nog fanns en gammal röruppsättning att ta till när man väl några dagar senare fått reda på orsaken. Så nu spelar det igen, nu gäller det bara att hinna sätta sig ner och njuta lite :mm:

/Mattias :)

Hua, det låter sm en skräckupplevelse! (såväl blixtrandet som hemmabion....hehee!) Ta dig tid att njuta Mattias! Så fullt upp har du väl inte... ;):)

\\K-man

Posted
Förstår hur det känns! Fick tillbaka mitt slutsteg igår :D Som har varit i på verkstan sedan april!

Härligt, då har även du en del att "hämta hem" Kansas!

\\K-man

Posted

Ahh vilken härlig känsla! Jag har själv erfarit något liknande två gånger i år, dels när stereon blev uppkopplad och andra gången när jag hittade flyttkartongen med 90% av mina skivor! :)

Jag gläds med dig, Kman!

Posted
...andra gången när jag hittade flyttkartongen med 90% av mina skivor! :)..

flyttkartongen?? 90%??? låter som det råder en rejäl mjukvarubrist i det Engelholmska hushållet???? :cool:

-- när jag någon gång flyttar, kommer 90 % av flyttkartongerna vara fyllda med mina skivor... :blush:app::D

/ptr

Posted

flyttkartongen?? 90%??? låter som det råder en rejäl mjukvarubrist i det Engelholmska hushållet???? :cool:

-- när jag någon gång flyttar, kommer 90 % av flyttkartongerna vara fyllda med mina skivor... :blush:app::D

/ptr

:)

Ett litet skrivfel slank in...men jag är samtidigt inte heller nån med en hel vägg fylld med skivor, ändå upplever jag inte en mjukvarubrist! :D