Jump to content

Recommended Posts

Guest patrikcaesar
Posted

V1-4.jpg

*** Erbjudandet borttaget ***

Patrik Caesar

V1-3.jpg

Guest justaudiomagic
Posted

Hejsan Patrik

Hur ligger högtalarna idag i Sverige? Har du många ÅF och isf var i Sverige?

Guest patrikcaesar
Posted (edited)
Hejsan Patrik

Hur ligger högtalarna idag i Sverige? Har du många ÅF och isf var i Sverige?

Jag är mycket restrektiv med vem som skall vara återförsäljare för Vivid Audio.

Jag anser att det är viktigt att man i alla fall av försäljning av High End skall veta vad man sysslar med, jag har alltför ofta hört kombinationer som låtit gräsligt, fast än de separata delarna borde kunna prestera bättre än så.

Nu är det så lyckligt att Vivid Audio är "snälla" högtalare, på det sättet att de är lättdrivna och de spelar förvånansvärt bra med billig elektonik, dock innebär detta inte att man får ut högtalarens fulla potential med billig elektronik.

Eftersom Vivid Audio är så pass bra, så vill jag naturligtvis att den som är återförsäljare för märket skall vara en representant för mig och Vivid Audio och ge högtalaren så goda förutsättningar som möjligt så att kunden kan få uppleva hur fantastiska de låter med rätt kringutrustning.

Så kunskap och möjlighet att ge rätt förutsättningar för högtalarna är otroligt viktigt för mig då det gäller vem som skall representera Vivid Audio.

Patrik Caesar

Edited by patrikcaesar
Guest justaudiomagic
Posted

Tack för svaret, det uppskattas.. :)