Jump to content

EA on tour!

Recommended Posts

I höst blir det turne!

Engelholm Audio packar i höst bilen med Mino och Floro. Med på resan följer också mätutrustning och ett mät-erbjudande med kraftigt reducerat pris! En bra chans att börja hifisäsongen med en lärorik stund och förhoppningsvis trevlig umgänge! :)

akustik_prod.jpgspeaker_prod.jpg

Anmäl ditt intresse via PM eller per mail.

EA >> Är det klart än vilka akustikprodukter du kommer erbjuda? Infon på hemsidan känns lite diffus (no pun intended) om detta. Jag är intresserad av det mesta som rör akustik....

Just idag är det Diffuso som gäller tillsammans med rumsanpassade lösningar unikt för varje unikt rum. Till hösten ser det ut att kunna hända grejer på produktsidan. Självklart återkommer jag ifrågan när informationen är säkrad. :)

Okej. Bra att du fått ned efterklangen så pass, strax över 0,25 i medel är helt okej :) Har du några bilder på ditt rum liggandes här så vi får se hur du dämpat?

Länk till HF där Zalve gjort rapportage. Dom första 4 sidorna är nog bara bilder på vägen...men sen blir det mer intressant. ;)

Neeej! Zalves bilder ligger på bildservern som är nere. :( Skicka ett mail till mig så mailar jag till dig, Matrixen.

Länk till HF där Zalve gjort rapportage. Dom första 4 sidorna är nog bara bilder på vägen...men sen blir det mer intressant. ;)

Neeej! Zalves bilder ligger på bildservern som är nere. :( Skicka ett mail till mig så mailar jag till dig, Matrixen.

Matrixen?! Tack för den ;) Kan du inte lägga upp bilderna på nån annan server?

Jag tycker det är fruktansvärt On-topic; akustik, mätning å ditt rum :)(det här är ingenting mot för hur det funkar på faktiskt.se) Förövrigt borde du du ändra topic till "EA on tour..." och så något med akustikkonsultation. Då kanske än fler blir intresserade. För det är väl inte bara kundernas högtalare som ska mätas upp utan även samverkan med rummet? Nåväl, lycka till då! :cool: