Audio Excitement Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 <fet>Varmt rekomenderad! Kampanjpris 169,00 kr (ordinarie pris 198,00 kr)</fet> The Persuasions sings U2: De sjunger a capella med gospeln i blodet. Bara röster men med en stor portion själ och hjärta. Even Better Than the Real Thing Sometimes You Can't Make It On Your Own Angel Of Harlem The Wanderer I Still Haven't Found What I'm Looking For Stuck In A Moment You Can't Get Out Of When Love Comes To Town Tryin' To Throw Your Arms Around The World Pride (In The Name Of Love) One Mysterious Ways Quote
Terminator Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 Jag kan tänka mig att det är en grym skiva då det är magiskt när de sjunger The Beatles! Quote
Audio Excitement Posted July 7, 2007 Author Posted July 7, 2007 Jag kan tänka mig att det är en grym skiva då det är magiskt när de sjunger The Beatles! Ja, och egentligen hänger allt på deras känsla. Visst är det speciellt i sig att de gör det a capella, men det är deras innerlighet som gör att det lyfter. Quote
Recommended Posts