Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jepp, här stämmer jag in med föregående talare !! En riktigt glad MIDSOMMAR önskar jag er alla !! :)

P.S. Måste bara nämna för er, här nere längst söder ut i vårt land, här är det just nu, kl 09:50, 12,7 grader, regnet står som spö i backen, och det blåser ordentligt :( .D.S.

//-- Tompa --

Posted

Halvklart, ganska varmt samt något blåsigt här i Visby! Kvällen avslutas på en av Visbys uteserveringar. Just nu, medan frugan är hos sina Islandshästar, sitter jag vid datorn, suger på en öl och i bakgrunden snurrar en CD med Mulligan och Art Farmer. :app:

Trevlig midsommar musikvänner! :cool:

Posted

Mycket väder rapporter, kul att en del har hifi väder.

Själv måste jag iväg på logdans al'a Rednex tema (krav från halvan)... puh !

Om minnet inte sviker så återkommer jag med lyssnings rapport (liveband ?) :D

Gla' Midsommar allihop.

Posted
Vill önska en glad och trevlig midsommar till alla hifivänner.

Här kommer en hälsning från min midsommarmiljö i Montreal sedd från berget Mont Royal (kungliga berget). Här kommer Svenska Klubben i Montreali Montreal ha fest senare idag på midsommardagen.

Vyfrnberget.jpg

Den andra bilden är från ett av stånden i Atwater Market som är ett fantastisk ställe av färger och dofter.

Atwater.jpg

Bebop

Posted
Här kommer en hälsning från min midsommarmiljö i Montreal sedd från berget Mont Royal (kungliga berget).

Måste finnas en del hifi inom de närmaste kvadratkilometrarna... :cool: :)