wulfman77 Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Vill önska en glad och trevlig midsommar till alla hifivänner. Quote
Tompa Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Jepp, här stämmer jag in med föregående talare !! En riktigt glad MIDSOMMAR önskar jag er alla !! P.S. Måste bara nämna för er, här nere längst söder ut i vårt land, här är det just nu, kl 09:50, 12,7 grader, regnet står som spö i backen, och det blåser ordentligt .D.S. //-- Tompa -- Quote
zlay3r Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Glad midsommar på er också. Och ta det lungt med nubbarna :P före maten Quote
Rotelkraft Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 GLAD MIDSOMMAR Önskar kraften från ett soligt och varmt Luleå Quote
Mattias Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Ha en riktigt trevlig midsommar allihopa! /Mattias Quote
hajen1 Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Halvklart, ganska varmt samt något blåsigt här i Visby! Kvällen avslutas på en av Visbys uteserveringar. Just nu, medan frugan är hos sina Islandshästar, sitter jag vid datorn, suger på en öl och i bakgrunden snurrar en CD med Mulligan och Art Farmer. Trevlig midsommar musikvänner! :cool: Quote
P-pan Posted June 22, 2007 Posted June 22, 2007 Mycket väder rapporter, kul att en del har hifi väder. Själv måste jag iväg på logdans al'a Rednex tema (krav från halvan)... puh ! Om minnet inte sviker så återkommer jag med lyssnings rapport (liveband ?) Gla' Midsommar allihop. Quote
Bebop Posted June 23, 2007 Posted June 23, 2007 Vill önska en glad och trevlig midsommar till alla hifivänner. Här kommer en hälsning från min midsommarmiljö i Montreal sedd från berget Mont Royal (kungliga berget). Här kommer Svenska Klubben i Montreali Montreal ha fest senare idag på midsommardagen. Den andra bilden är från ett av stånden i Atwater Market som är ett fantastisk ställe av färger och dofter. Bebop Quote
Timbre™ Posted June 23, 2007 Posted June 23, 2007 Här kommer en hälsning från min midsommarmiljö i Montreal sedd från berget Mont Royal (kungliga berget). Måste finnas en del hifi inom de närmaste kvadratkilometrarna... :cool: Quote
Recommended Posts