arcam Posted June 18, 2007 Posted June 18, 2007 Såg att Engelholm Audio är med i senaste numret av High Fidelity, trevligt hifireportage. Quote
Greensleeves Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 Såg att Engelholm Audio är med i senaste numret av High Fidelity, trevligt hifireportage. Får jag fråga vilket nummer det handlar om..? Mvh, Greensleeves Quote
Engelholm Audio Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 Får jag fråga vilket nummer det handlar om..? Mvh, Greensleeves Hejsan, Det handlar om juni-numret som nått prenummeranterna bara här i dagarna. Det är en kul läsning och glädjande nog verkar Lars Erik uppskatta de kvaliteer jag själv värdesätter högt, inräknat högtalare, rum och systemlösningen som helhet. Quote
Per-G Jeppsson Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 Ett bra reportage, förbannat kul att en svensk högtalarproducent blir uppmärksammad..... lyssnade på Arken och och gillade hantverket.......... Nu återgår vi till våra grilltips Engelholm.......... Quote
Recommended Posts