Engelholm Audio Posted May 30, 2007 Posted May 30, 2007 Äntligen har jag en förbättrad hemsida som bättre skall tydliggöra de produkter och tjänster jag tillhandahåller. Främst har "Produkter" förfinats. http://www.engelholmaudio.com/ Quote
K-man Posted May 30, 2007 Posted May 30, 2007 Bit för bit... ..men jag saknar info om baso...och lite miljöbilder på grejerna....SÅ man får lite känsla för hur de tar sig... \\K-man Quote
Engelholm Audio Posted May 31, 2007 Author Posted May 31, 2007 Bit för bit... ..men jag saknar info om baso...och lite miljöbilder på grejerna....SÅ man får lite känsla för hur de tar sig... \\K-man Absolut! Bilder kommer och då med inriktning miljöbilder. Produkterbilderna är egentligen rätt stela och tråkiga... Undertiden kan man titta under Download där Mino har sitt egna galleri. På sikt kommde Delo, Prelo, Baso, Floro, osv få sina egna gallerier. Men som du sa: bit för bit! Quote
Recommended Posts