Jump to content

NY Sonus faber cremona M (modificato) version

Harmonic

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Håber i forstår mit dansk :)

Den nye cremona M sku ha bedre enheder siges det og det sku jo så give en bedre højtaler ???.

Nu ved jeg at den gamle cremona bruger de bedste og dyreste enheder fra scanspeak nemlig revelator serien og vifa xt25 som jeg personligt bedre kan lide en scanspeak ringradiatoren.

Jeg har altid haft den opfattelse at det vigtigeste er hvordan man bruger de enheder og inte hvvad for nogen .

Den nye cremona kan inte ha taget ret langt tid at udvikle.

Den org Cremona tog franco serblin 3 år at udvikle og brugte som sagt de bedste enheder fra scanspeak også selv i dag jeg tvivler meget på at den nye lyder bedre måske anderledes men inte bedre .

Jeg besluttede mig for at vendte lidt med at købe cremonaen for lige at høre de første udmeldinger omkring den nye M version inden jeg ligger pengene.

Jeg ved jeg er forelsket i lyden af den org Cremona mon den nye kan gøre det samme for mig ?

mvh

Håber i forstår mit dansk :)

Den nye cremona M sku ha bedre enheder siges det og det sku jo så give en bedre højtaler ???.

Nu ved jeg at den gamle cremona bruger de bedste og dyreste enheder fra scanspeak nemlig revelator serien og vifa xt25 som jeg personligt bedre kan lide en scanspeak ringradiatoren.

Jeg har altid haft den opfattelse at det vigtigeste er hvordan man bruger de enheder og inte hvvad for nogen .

Den nye cremona kan inte ha taget ret langt tid at udvikle.

Den org Cremona tog franco serblin 3 år at udvikle og brugte som sagt de bedste enheder fra scanspeak også selv i dag jeg tvivler meget på at den nye lyder bedre måske anderledes men inte bedre .

Jeg besluttede mig for at vendte lidt med at købe cremonaen for lige at høre de første udmeldinger omkring den nye M version inden jeg ligger pengene.

Jeg ved jeg er forelsket i lyden af den org Cremona mon den nye kan gøre det samme for mig ?

mvh

Om du som jag verkligen gillar original-Cremonorna finns det ingen anledning att byta!

Bara för att en ersättare kommer gör ju inte de gamla sämre.

Behåll de gamla Cremonorna och skaffa mer musik.Klart trevligt det också!

mvh

/n.o

Om du som jag verkligen gillar original-Cremonorna finns det ingen som hellst anledning att byta.Jag sitter hur som hellst nöjd .Bara för att en ersättare kommer gör ju inte de gamla sämre.Behåll de gamla Cremonorna och skaffa mer musik.Klart trevligt det också!

hej new order

jeg har inte cremonaerne men har hørt dem mange gange efterhånden og elsker dem simpelhent.

Jeg havde beslutted mig for at købe dem men afbestilte i sidste øjeblik da forhandleren fortalte at der meget snart kom en ny version .

Så derfor er det mycke intressant om den nye er bedre jeg kan købe dem nye org til 40.000 dkr (ca 49 sek) her i danmark og den nye cremoan m koster jo ca 67.000 dkr jeg kan godt strække mit buget lidt og købe den nye M version men tvivler på at den er pengene hver.

Jeg ved tilmed at den org cremona fungere fantastisk med linn klimax som jeg har nemlig fordi cremonaen er lidt farvet og tilgivlig i toppen og det sku den nye inte være men ku stadig være intressant at høre den nye M version først inden jeg beslutter mig.

mvh