Guest Audio Concept Posted May 24, 2007 Posted May 24, 2007 Förra årets mässa i Munchen gav verkligen mersmak. Inte bara därför maten är livsfarligt god, Schweinebraten, Knödel, Ente, Bratwurst mm. Vem vågar bo i ett sådant område? En gång i året räcker :-) Mersmaken kom även via intrycken från den mycket proffsiga mässa som varje år utspelar sig där, dagarna fyra, mitt i maj. En riktigt bra mässa kort och gott, med allt vad en hifi-nyfiken kan begära. Så var det även denna gång. Mycket folk var det. Syret verkar ta slut i de allmänna utrymmena innan lunch. Ingen verkar bry sig dock. Alla är glada och stämningen är hög. Traditionsenligt samarbetade vi också i år med trevliga WLM folket samt den franska delen av Melody. För egen del visade vi skivspelaren Nordic Concept. Precis som förra året var rummet knökfullt hela tiden och vi fick enormt mycket positivt från åhörarna, både branschfolket, recensenterna och konsumenterna. Talade med ovan nämnda kolleger idag och beställningarna rullar på. Nu gäller det bara att ha tid för byggandet….. Sist men inte minst, - rekommenderar verkligen denna mässa. En årlig injektion hifi-vitaminer där effekten definitivt kommer att hålla i sig till nästa vår. Munchen rules! Mvh, Audio Concept Quote
Ranefjord Posted May 24, 2007 Posted May 24, 2007 Väldigt snygg uppställning, för att inte tala om ljussättning. Quote
Guest Jorma Posted May 24, 2007 Posted May 24, 2007 Du glömde Weisswurst med den söta senapen nedsköljt med en god Bayersk bier, Robert. Min favorit som jag åt minst en omgång varje dag. Tur att man inte bor där Quote
Recommended Posts