Jump to content

Recommended Posts

Guest patrikcaesar
Posted

Natalie.jpg

Natalie och jag frossar, fast nu har jag lite fel, JAG frossar, Natalie äter.

Titta på killen i bakgrunden, det är märkligt att man kan väcka sådan uppmärksamhet.

Guest patrikcaesar
Posted

ONIXhgtalare2.jpg

OJ, vad jag gillade de mörka högtalarna, riktigt läckra, inte så dyrt.

Guest patrikcaesar
Posted

Guilin.jpg

Sen bar det iväg till Guiling, som jag velat se sen barnsben.

Bilder ser aldrig ut som verkligheten, för de där bergen var UNIKA!

Guest patrikcaesar
Posted

Guilin2.jpg

Gillar att se och träffa Kineser som bor lite annorlunda, det är en av de fina sakerna med att ha med en söt Kinesisk flicka som talar språket.

Guest patrikcaesar
Posted

Nej nu måste jag jobba, det kommer in Ferguson Hill mini 007 snart och de är sålda alla utom 2.

Ha det gott.

Patrik

Guest patrikcaesar
Posted

Nej de ser ut som på bilden.

Lät kanonbra, men det är som killen jag lärde känna sa om produkter, att skall det vara bra, så kostar det.

Konstigt att vi i Sverige som alltid annars har prioriterat kvalité, nu verkar försöka hitta det billigaste möjliga...eller är jag ute och cyklar nu?

Internetbutiker skördar framgångar medans KUNNIGA handlare lägger ner och ofta pga av att konsumenten "tjänar" 5-10%.

Är det värt de futtiga % man tjänar?

Kommer att släppa en BOMB om ett tag, har köpt en produkt i Kina som kostar 7ggr mer i Sverige.

Skall ta bilder på kvitto och produkt, så att alla ni jag pratat om detta med, verkligen ser att jag talar sanning.

Killen jag drack THÉ med frågade vad jag skulle med en leksak till.

Jag sa att det var ett bra pris, men han svarade att med tanke på kvalitén så är det inte bra pris.

Patrik

• 4 weeks later...
Guest patrikcaesar
Posted

MINI_Houston.jpg

Här är en liten kanon som jag köpte i Kina i butik för 2500:-

Precis som Natalie är liten är den här liten och den låter inte så tokigt för sina 2500:-

Men då jag visade denna för ägaren som hade den trevliga butiken jag drack THÈ i så sa han åt mig att han inte fattade varför jag köpte leksaker. :black:

Jag talade om för honom att vissa produkter testades och jämfördes med produkter från tex Tyskland, UK eller Italien för 10-15 000:- som i kina kostar 3-5000:- och att de fick bra kritik i dessa tester.

Han skakade på huvudet och sa att det hade aldrig funkat inom bilindustrin tex.

Kvalitet måste få kosta menade han.

Jag talade med Eliot angående en liknande situation om en intressant skrift han prenumerar på och där det finns märkliga jämförelser, men detta kommer Eliot att skriva om snart tror jag så att jag väntar på att han tar upp det.

Det kommer nog bli en rejäl debatt och hoppas att vi kan hålla oss civilicerade då det sker. ;)

MVH från en som smälter i sommarvärmen

Posted
Det kommer nog bli en rejäl debatt och hoppas att vi kan hålla oss civilicerade då det sker. ;)

MVH från en som smälter i sommarvärmen

Vi kan se det som ett forumstest... :)

Guest patrikcaesar
Posted

Jag tror att det kommer att hetta till, men vi får försöka att hålla oss kyliga......från en som sitter i ett rent H-VETE :evil:

Tipset är väl att man skriver inlägg då solen gått ner och värmen gått ner lite ;)

Posted
Jag tror att det kommer att hetta till, men vi får försöka att hålla oss kyliga......från en som sitter i ett rent H-VETE :evil:

Tipset är väl att man skriver inlägg då solen gått ner och värmen gått ner lite ;)

Tycker att här brukar debatterna hålla sig på en anständig/värdig nivå! :)

Guest patrikcaesar
Posted

Det ser verkligen ut som som en bra liten rackare och jag måste säga att det verkar inte speciellt dyrt.

Den var verkligen läcker.

Den skulle jag vilja ha, fast nu köpte jag den här lille.

Var hittar man info om denna?

MVH

Patrik

Lägg till tull och moms på den lille rackaren du köpte i Kina så kommer du upp i samma belopp som denna:

209229-origpic-8641a3.jpg

3150 kr, fast då har du 2 års garanti. ;)