thosod Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Steely Dan kommer till Stockholm Jazzfestival 17 juli enligt hemsidan vh Thomas Quote
new order Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Steely Dan kommer till Stockholm Jazzfestival 17 juli enligt hemsidan vh Thomas Härligt! Quote
thosod Posted April 18, 2007 Author Posted April 18, 2007 Biljetter släpps imorgon kl 9.oo vh Thomas Quote
helios Posted April 19, 2007 Posted April 19, 2007 Kul. Både Walter Becker och Donald Fagen ? Gamla Gudar lever läng®e Quote
thosod Posted April 20, 2007 Author Posted April 20, 2007 Kul. Både Walter Becker och Donald Fagen ? Gamla Gudar lever läng®e Både Becker och Fagen medverkar, bandet är ungefär samma sättning som på senaste albumet "everything must go" Detta får man inte missa, så biljett är inköpt vh Thomas Quote
Ledzepp Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 En dag innan jag kommer till New York så spelar dom där..... Och när jag är där spelar dom i Stockholm....... Får trösta mej med att jag såg dom förra gången dom var i sverige......SUPER!!! Ni som kan: GÅ OCH SE O HÖR!! Quote
helios Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Bor mellan SR o SVT man kan inte låta bli att älska oskyddade W-lan, livet blir mkt enklare såååå. Steely Dan i morgon. Säljer Timbre muggar på plats? Quote
Timbre™ Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Säljer Timbre muggar på plats? Dessa muggar kan inte köpas för pengar men just nu håller jag på med både muggporslin och rör så här är rena rama kaoset. Quote
helios Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Fan va alert man kan vara då. Inte ens en liten XL t-shirt. M.A.O ngt rörigt. Quote
helios Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Man blev nästan lite blöt i ögat på Skeppsholmen. Quote
iroise Posted July 18, 2007 Posted July 18, 2007 Man blev nästan lite blöt i ögat på Skeppsholmen. Av regnet! Mycket dumt såhär i efterhand att jag inte gick dit. Har alltid gillat SD. Jämför jag första plattan med t ex Aja så blev det mera struktuerat på den senare än den första men båda och allt däremellan är synnerligen bra musik. Gillar även de två senare samt Donalds soloplatta men inte så mycket som den första och allt det andra fram till Aja. Quote
Recommended Posts