Lasse Posted March 12, 2004 Posted March 12, 2004 Viktoria Tolstoy kommer med Bohuslän Big Band att spela på storan den 29:e mars. Det kan ju bli hur bra som helst Är det nån mer än jag som ska dit? Quote
Timbre™ Posted March 13, 2004 Posted March 13, 2004 Rätt musik och rätt plats men tyvärr fel datum för min del... Quote
Guest Bernt Posted March 15, 2004 Posted March 15, 2004 Hmmmm, jag känner en av medlemmarna i bandet... Quote
HenrikL Posted March 15, 2004 Posted March 15, 2004 Säkert bra band, men Tolstoy ska inte sjunga jazz såg henne på Neff ingen höjdare. Men det är vad jag tycker.... Quote
Akkelis Audio Posted March 15, 2004 Posted March 15, 2004 Jag skall dit Kan då även passa på att rekomendera fler höjdpunkter i Göteborgs musikliv. Den 21 & 22:a mars spelar Stacey Kent i bibliotektets hörsal. Sedan spelar Rigmor Gustafsson med sin trio på Nefertiti den 25:e. Tolstoy är nämnt men även Sophie Zelmani kommer till Gbg här i mars. Har dock inte datumet i huvudet. Det är inte dumt att bo på Sveriges framsida Quote
Recommended Posts