Jump to content

Recommended Posts

Posted

jag söker gamla tex sabbath Zeppelin ZZ top beatles stones mm mm mm Ja förslag motages... Men OBS!! ej remixat eller omgjorda utgåvor, Utan i gamla orginal. Så inte remix eller remaster eller sådant..

Så har ni sådana liggande så sänd mig ett Mail med pris. Överpriser betalas inte. jag skall göra ett litet test och därför behöver jag dessa i gamla utgåvor. Har ju en del redan men vore bra med några fler.

Använd ENDAST mail för svar..

highend@telia.com

Posted
jag söker gamla tex sabbath Zeppelin ZZ top beatles stones mm mm mm Ja förslag motages... Men OBS!! ej remixat eller omgjorda utgåvor, Utan i gamla orginal. Så inte remix eller remaster eller sådant..

Så har ni sådana liggande så sänd mig ett Mail med pris. Överpriser betalas inte. jag skall göra ett litet test och därför behöver jag dessa i gamla utgåvor. Har ju en del redan men vore bra med några fler.

Använd ENDAST mail för svar..

highend@telia.com

Här har du nåt spännande på gång! Ser fram mot en utvärdering av eventuella skillnader mellan AAD och remastrade ADD -versioner.

Posted
Ett mail är skickat med ett skivförslag och ett mycket fördelaktigt pris. ;)

hahaha. Jaha. Det var du med det "ultra bra" priset T.B Tackar tackar. Vågade snudd inte svara då jag inte hade en susning om vem som skrev.... :D

Stort tack... och även andra som sänt in era gamla godingar som erbjudande.. Men sluta inte kolla efter gamla oremixade samt oremastrade plattor..

raindog

Det skall bli lite testande sedan framöver är det tänkt :)

Posted
hahaha. Jaha. Det var du med det "ultra bra" priset T.B Tackar tackar. Vågade snudd inte svara då jag inte hade en susning om vem som skrev.... :D

Stort tack... och även andra som sänt in era gamla godingar som erbjudande.. Men sluta inte kolla efter gamla oremixade samt oremastrade plattor..

raindog

Det skall bli lite testande sedan framöver är det tänkt :)

mayro, det finns några butiker i sthlm som säljer begagnade cd...

Vill du ha adresser? Eller skicka en lista så kan jag leta åt dig.

Posted

Raindog

Jag vet inte riktigt VAD jag "söker". Bara att jag ville ha några förslag som ändå bara oftast låg o skräpade ospelade PGA den som folk ofta anser kassa kvaliteten..

Så jag tänkte testa lite med LA mayro samt med biostärkaren hurvida la mayro gräver mer än transistorstärkare gör på gamla "sunkplattor" i inspelningskvalitet. Samtidigt höra OM skillnaderna är bättre eller sämre oftast via remaster samt oremaster osv...

För jag har en liten aning om vartåt det lutar. Men vill ha mer kött på benen...

Posted

T.B.

"Större nytta" :mm:

vikken go musik tommel.gif

.. Detta är ju sådant vi ÄLSKAR att lira i vår lilla Buick 70à då V8án mullrar igång..

casiotest005.jpg

Och vikka låtar det var på denna platta.. Enbart godislåtar från början till slut...

casiotest008.jpg

Thomas! Ett mega tack från Lena o mig .. Du anar inte hur glada vi blev... . Detta är finmusik i vår andra hobby...DVS vår USA bil....

TACKvinke.gif

Posted

Bra att skivan kommer till användning.

Trist att ha något som bara ligger och aldrig får göra det som är tanken med den,

skapa glädje.

Kom stenarna fram i helt skick de också?

• 5 months later...