Jump to content

Et setup! med update af billeder


pihl

Recommended Posts

härliga saker dessa du har där.. Jag minns med ett leende då man förr fick äga sådant.. man var rent i sjunde himelen.. och som sagt så tror jag dessa dåtidens bra grejor än idag kan spela lika fint som då...

Link to comment
Share on other sites

härliga saker dessa du har där.. Jag minns med ett leende då man förr fick äga sådant.. man var rent i sjunde himelen.. och som sagt så tror jag dessa dåtidens bra grejor än idag kan spela lika fint som då...

Ja det var også drømme udstyr for mig da det kom frem :cool: har i mellemtiden haft et sæt ML 38S og ML 331, men det solgte jeg for år tilbage, har siden haft meget forskelligt, men har nu fået fat på dette, mangler dog en poweramp. fra ML, måske en 23 eller ligende

Link to comment
Share on other sites

Dom gamla förstärkarna från ML anser jag varit klart trevligare än dom senare. Så jag förstår du vill finna en sådan i bra skick. Jag har sett dom stora monoblocken säljas i asien relativt billigt och i bra skick lite då och då.. Du får söka där. men Danmark har mer av ML också. Så där dyker det upp lite då och då ML steg...

Link to comment
Share on other sites

Åhh en bra bild på slutsteget vill vi se! :)

TA-10_fullset.jpg

man tror at det er umuligt men denne lille forstærker med ca. 10 watt spiller bare så fint :D, men på sigt skal der selvfølgelig noget andet til, som sagt gerne en ældre Mark Levinson, ML-2.........! nøjj det ville være roligt :shy:

Link to comment
Share on other sites

Du skulle ha ett gott rörsteg till "Butterfly" högtalarna :mm: ..... dom låter otroligt bra då!

:app: Wolfgang

ja det ville jeg også meget gerne, jeg har tifligere haft en forstæker med WE 300B rør, den har jeg ikke mere :black:

Link to comment
Share on other sites

Tycker du ska testa och modda trenden lite ;)

http://www.michael.mardis.com/trendamp/modded.htm

Jag har original trenden nu, men har beställt en färdig moddad version så de ska bli mycket intressant och se vad som händer med ljudet.

Mvh David

Hej David

Ja det er en dejlig lille forstærker, og det er oplagt at modde den lidt, for endnu bedre resultat!

jeg kunne godt finde på at skifte til de Jensen kondensatorer og skifte terminalerne, både signal og højttaler!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...