Guest Audio Concept Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Vi söker en person som kan arbeta projektbaserad med installationer i Stockholmsområdet. Typiska installationer är plasma/lcd med tillhörande ljudsystem, projektorer med kabeldragningar, inbyggnadsinstallationer, multiroomlösninger mm. Bil fordras. Kontakta oss på 08 650 7250 eller info@audioconcept.se mvh, Audio Concept Quote
mayro Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Kopierar vad jag skrev på HF även här... "Tag kontakt med Johan Lindroos .. även om ni inte alltid drar jämt så är det en seriös trevlig hel o ren snubbe som KAN föra sig hos dina kunder... Dessutom KAN han branchen Robban vilket ÄR en ruggit stor fördel.... Att han redan har en firma osv gör ju dina faktureringar enkla att ordna osv... jag skulle inte tveka en sekund där.. Sedan hans LTSande kan Johan lämna hemma då han åker ut till andra personer.. Det är faktiskt en till fördel med honom som person.. Så ring du Johan så har du en av dom bästa inom detta område du söker gissar jag.." Quote
Nik Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 är platsbanken var medsponsor till detta forum.. //nikola Quote
Guest johan Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Jag tycker att det visar att Audioconcept har förtroende för medlemmarna Quote
Guest Audio Concept Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 ...vi har redan fått in intressanta namn, - det tog mindre än en timme. Stort tack för att vi fick låna forumets uppmärksamhet för vår ansökan, - allt i förvissning om att vi här hittar många kompetenta människor. mvh, Audio Concept Quote
Recommended Posts