Minge Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Funderar på att köpa Krell SACD till min Mark Levinson förstärkare undrar om det passar bra ihop någon som testat? Micke. Quote
Absolute Audio Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Rent varumärkesmässigt känns det fel! Men jag tror ljudmässigt kan det nog låta skitbra! Annars sägs det ju att ARC och Krell ska vara en säker väg till hifi-nirvana. Det känns ju oxå som en konstig mix. Ska säga att jag aldrig provat någon krell hemma hos mej, så jag vet inte. Finns två vägar: Prova eller chansa! Quote
Nik Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Krell SACD är en signalkålla av såpass god kbalitet att det ör svårt att misslyckas.... om kombon motsvara ditt ljudideal låter jag vara osagt. Men somsom signalkälla är den ur kvalitetssunpunkt odiskutabel... //Nikola Quote
Nik Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 ber om ursäkt för stavningen... engelsk tangentbord o saudisk fredagsnattt........ //Nikola Quote
Recommended Posts