Guest Audio Concept Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Utmärkt dag, - för idag välkomnar vi Gunnar (också känd på forumet som gurkan) som ny medarbetare. Om ett par veckor öppnar vi nya butiken i vilken Gunnars kunnande och assistans behövs. mvh, Audio Concept Quote
Timbre™ Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Alla som känner Gunnar vet ju att du har fått en oerhört entusiastisk medarbetare. Nu väntar vi bara på ett svarsinlägg för att ta en liten titt i signaturen... :cool: Kul Gunnar och lycka till! Quote
Guest krelle Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Riktigt roligt Gunnar! GRATTIS till både dig och Audioconcept! Jag väntar med spänning på att se de nya lokalerna! Mvh Krelle ps. skall snart testa kablarna..... Quote
Ranefjord Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Håller med Peo! Gunnar är helt rätt man för uppgiften. Grattis till Audio Concept! Ser fram emot invigningen! =) I'll be there! Quote
Guest Audio Concept Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 ... nu väntar vi bara på att Ranefjord skall flytta till Stockholm.... :-) mvh, Audio Concept Quote
Guest gurkan Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Tack för alla vänliga ord. Jag tvingade Robert att hjälpa mig lägga in firmaloggan under signaturen , så att det syns tydligt att jag inte säljer kläder längre. Hoppas det är ok , och inte strider mot några regler Ps, det är typiskt att man köpt klart , nu när man kanske skulle kunna få lite personalrabatt :evil: mvh gurkan Quote
Timbre™ Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 Tack för alla vänliga ord. Jag tvingade Robert att hjälpa mig lägga in firmaloggan under signaturen , så att det syns tydligt att jag inte säljer kläder längre. Hoppas det är ok , och inte strider mot några regler Ps, det är typiskt att man köpt klart , nu när man kanske skulle kunna få lite personalrabatt :evil: mvh gurkan När du nu kan syssla med hifi på dagtid behövs ju inga rabatter... Signaturen blev perfekt. Quote
ulf Posted March 3, 2007 Posted March 3, 2007 Tack Robban o Gunnar för den fina demon ni hade hos mig nyligen Ser fram emot att besöka er nya butik Quote
mayro Posted March 3, 2007 Posted March 3, 2007 Jahaja Ulf.... Så detta var den trevliga killen du berättade Robban haft med sig till dig.. Ja då får man gratta Robban till ett bra val av anställd i butiken då.. Och hoppas verkligen man kan delta vid öppnandet hos er.. MVh Tobbe.. Quote
Kent_n Posted March 6, 2007 Posted March 6, 2007 Gunnar en förbaskat trevlig och kompent kille, som brinner för HiFi, man blir glad när man pratar med honom...Det märks att han har jobbat mkt i butik.. Jag tycker att Robert har lyckats hitta en kille som kompletterar honom till 100 % eller snudd på.. Gunnar vi syns i nya butiken. Grattis Robert till en mkt kompetent medarbetare. MVH Kent_n Quote
Recommended Posts