Jump to content

Recommended Posts

Guest Audio Concept
Posted

robban1.jpg

Utmärkt dag, - för idag välkomnar vi Gunnar (också känd på forumet som gurkan) som ny medarbetare. Om ett par veckor öppnar vi nya butiken i vilken Gunnars kunnande och assistans behövs.

mvh, Audio Concept

Posted

Alla som känner Gunnar vet ju att du har fått en oerhört entusiastisk medarbetare. Nu väntar vi bara på ett svarsinlägg för att ta en liten titt i signaturen... :cool: :)

Kul Gunnar och lycka till!

Guest krelle
Posted

Riktigt roligt Gunnar! GRATTIS till både dig och Audioconcept!

Jag väntar med spänning på att se de nya lokalerna!

Mvh Krelle

ps. skall snart testa kablarna.....

Guest Audio Concept
Posted

... nu väntar vi bara på att Ranefjord skall flytta till Stockholm.... :-)

mvh, Audio Concept

Guest gurkan
Posted

Tack för alla vänliga ord.

Jag tvingade Robert att hjälpa mig lägga in firmaloggan under signaturen , så att det syns tydligt att jag inte säljer kläder längre.

Hoppas det är ok , och inte strider mot några regler :blush

Ps, det är typiskt att man köpt klart , nu när man kanske skulle kunna få lite personalrabatt :evil: ;)

mvh gurkan

Posted
Tack för alla vänliga ord.

Jag tvingade Robert att hjälpa mig lägga in firmaloggan under signaturen , så att det syns tydligt att jag inte säljer kläder längre.

Hoppas det är ok , och inte strider mot några regler :blush

Ps, det är typiskt att man köpt klart , nu när man kanske skulle kunna få lite personalrabatt :evil: ;)

mvh gurkan

När du nu kan syssla med hifi på dagtid behövs ju inga rabatter... :D Signaturen blev perfekt.

Posted

Jahaja Ulf.... Så detta var den trevliga killen du berättade Robban haft med sig till dig.. Ja då får man gratta Robban till ett bra val av anställd i butiken då..

Och hoppas verkligen man kan delta vid öppnandet hos er..

MVh

Tobbe..

Posted

Gunnar en förbaskat trevlig och kompent kille, som brinner för HiFi, man blir glad när man pratar med honom...Det märks att han har jobbat mkt i butik..

Jag tycker att Robert har lyckats hitta en kille som kompletterar honom till 100 % eller snudd på..

Gunnar vi syns i nya butiken.

Grattis Robert till en mkt kompetent medarbetare.

MVH

Kent_n