sladd Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Ett rum som ägaren haft en entusiastresa med och som börjar närma sig finalen. Allt är provat, ändrat, flyttat, snickrat, reglerat och framlyssnat. Från husets fönster ser man ut över havet men idag satte snöyran stopp för alla tankar på snygga fotovínklar med hifi i förgrunden. Bra läge att spisa plattor inomhus Vi börjar med en bild av den plats där allt strålar samman... , Quote
mikael2 Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Snygg vägg och matta, en Kerman kanske :cool: Quote
Guest krelle Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Häftigt! Kul å se att fler å fler satsar på akustiken......... Mvh Krelle Quote
K-man Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Detta ser lovande ut! Alltid lika inspirerande att se hur folk har fixart sina rum! Man kan norpa lite goa idéer där och var!! \\K-man Quote
eliot Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Mycket estetiskt tilltalande ...och ännu har vi inte sett någon hifi Quote
K-man Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 ...vi får nyttja vår fantasi Eliot! \\K-man Quote
Timbre™ Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Ingenting går upp mot att vänta... :cool: Quote
K-man Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 ...rätt skrämmande egentligen...det har ingte gått en timma ännu...och vi börjar prata om FÖR länge... ...inte alls riktat mot dig wulfman, utan snarare en reflektion över dagens samhälle.... Ett intro likt detta första inlägg är ju att jämföra med tidningarnas "i nästa nummer kommer...." och då har man i vissa fall fått vänta ett par månader innan det kommer...och det har gått bra ändå... ...Internet har ändrat LITE på denna uppfattning.. Hmmm..blev jag för filosofisk nu tro... \\K-man Quote
sladd Posted February 21, 2007 Author Posted February 21, 2007 Att få till en riktigt bra återgivning kräver mer än att akustiken är på den berömda banan. Strömkablar är provlyssnat ett antal gånger, här är resultatet; PowerlinkMM och Reference . Quote
sladd Posted February 21, 2007 Author Posted February 21, 2007 De lite fetare kablarna som ligger jämte strömkablarna kommer från samma tillverkning Quote
plundin™ Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Aha, lite förtäckt reklam....... :evil: Får jag spö nu eller? /ptr Quote
Tompa Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Tjusigt rum, undrar hur det ser ut i andra änden !?! //-- Tompa -- Quote
eliot Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Aha, lite förtäckt reklam....... :evil: Får jag spö nu eller? /ptr - Vi behöver väl inte förbjuda sladd att visa bilder på system bara för att de innehåller produkter som han säljer Quote
K-man Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 - Vi behöver väl inte förbjuda sladd att visa bilder på system bara för att de innehåller produkter som han säljer Nej, det tycker inte jag heller...jag tror nog att sladd kan hålla balansen...annars får vi hjälpas åt att räta upp honom(eller andra branschfolk)! Det brukar vi ju lösa tillsammans! \\K-man Quote
mayro Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 plundin jag tycker detta att handlarna gör öppen reklam som här så man behandlas som vuxen är kanonbra.. Då fungerar realationen ju på samma sätt som LIVE då man ses... Quote
plundin™ Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Visst, jag advokerar inget slags censur... Snarare tvärt om! Men det skadar aldrig med viss vaksamhet.. /ptr Quote
K-man Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Visst, jag advokerar inget slags censur... Snarare tvärt om! Men det skadar aldrig med viss vaksamhet.. /ptr Där håller jag helt med dig Plundin! Vi har själva sett Sladd påpeka detta i flera trådar... \\K-man Quote
Tompa Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Jag har ingen sådan decoder !?!?! //-- Tompa -- Quote
K-man Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Sätt igång decodern Hittils har jag med rätt god träffbild identifierat två ev tre delar... \\K-man Quote
eliot Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Nu vill vi se fler (ocensurerade) bilder av sladd Quote
sladd Posted February 21, 2007 Author Posted February 21, 2007 Euphonia skulle må bra av en debatt i ämnet företagande/smygreklam mm. Är själv som K-man säger kritisk till allt smygande. Men vi kanske kan ta det i en separat tråd. Tompa: Nä, jag vet Ni får ha gissningstävling till i morgon natti . Quote
eliot Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Sätt igång decodern Jag gillar denna bilden - det är lite av Monet över det hela Quote
K-man Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 ....högst upp måste det ju vara en Gondul samt en Avid...? ....och grejerna står i en Solid Tech Radius... \\K-man Quote
Tompa Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Tompa: Nä, jag vet Ni får ha gissningstävling till i morgon natti . Jaha, så rolig du e då !!! Okay, då får vi kolla vidare i morgon då !! Natti, natti Sladd !! //-- Tompa -- Quote
sladd Posted February 21, 2007 Author Posted February 21, 2007 En till innan läggdags: Gondul MMMMMMMM . Quote
K-man Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 ...nere till vänster undrar jag om det inte står en Powerisolator PI8... ...stämmer inte riktigt i textfärgen...men det kan vara ljuset... \\K-man Quote
Recommended Posts