Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wife Acceptance Factor eller

Accepting Wife Factor...

...eller Accepting Divorce Fact?

hero_dan2.jpg

Det kanske inte hör till bildforumet att bara lägga in en bild såhär men jag kunde inte låta bli...:blush

...om inte annat kan den kanske vara något att visa upp för frugan när det är dags för uppgradering hemma:

- Du har i alla fall tur att du inte är gift med Dan.

Posted
Det kanske inte hör till bildforumet att bara lägga in en bild såhär men jag kunde inte låta bli...:blush

...om inte annat kan den kanske vara något att visa upp för frugan när det är dags för uppgradering hemma:

- Du har i alla fall tur att du inte är gift med Dan.

Det här kan ju lätt tona ner varje eventuell uppgraderingsdiskussion... :D

Posted
--- klipp ---

--- klipp ---

jag kan inte se att det är något problem med denna post på bildforumet. Möjligen topic-titeln, då jag själv tycker det ser fult ut med svärord rakt "in your face" men det var gjort med humoristisk twist så det får passera.

keep going :)

/ stargazer, moderator på bildforumet

Posted

Nu är min hustru tämligen tålig vad gäller mitt hifi intresse, och jag har fria händer i hifi rummet, men………….. hehehe, här är nog fa… gränsen nådd !!!! :cool: :cool:

//-- Tompa --

Posted

Jojo, det kanske låter bra, eller det måste låta bra för att uppväga detta monster i rummet...

Prata om att både högtalare o undertecknad skulle fara genom fönstret om jag ställde upp nå´t sånt hemma.

Gränsen går någonstans, och i det här fallet är den nådd för länge sedan