gravalter Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Wife Acceptance Factor eller Accepting Wife Factor... ...eller Accepting Divorce Fact? Det kanske inte hör till bildforumet att bara lägga in en bild såhär men jag kunde inte låta bli... ...om inte annat kan den kanske vara något att visa upp för frugan när det är dags för uppgradering hemma: - Du har i alla fall tur att du inte är gift med Dan. Quote
wulfman77 Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Jisses ja det skruvas bara när man ska byta grejor hemma, så det här skulle inte få komma in mitt hus Quote
Hasse Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Jag skulle nog själv bli mörkrädd av de där pjäserna Quote
Timbre™ Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Det kanske inte hör till bildforumet att bara lägga in en bild såhär men jag kunde inte låta bli... ...om inte annat kan den kanske vara något att visa upp för frugan när det är dags för uppgradering hemma: - Du har i alla fall tur att du inte är gift med Dan. Det här kan ju lätt tona ner varje eventuell uppgraderingsdiskussion... Quote
eliot Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 För de som vill läsa mer om Dan's system på Cypern: Adventures in Cyprus //Eliot Quote
stargazer Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 --- klipp --- Det kanske inte hör till bildforumet att bara lägga in en bild såhär men jag kunde inte låta bli... --- klipp --- jag kan inte se att det är något problem med denna post på bildforumet. Möjligen topic-titeln, då jag själv tycker det ser fult ut med svärord rakt "in your face" men det var gjort med humoristisk twist så det får passera. keep going / stargazer, moderator på bildforumet Quote
Nitram Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Aha... en: var glad att det inte ser ut såhär! bild Quote
gravalter Posted February 21, 2007 Author Posted February 21, 2007 ...så det får passera. keep going Puh... Quote
Tompa Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Nu är min hustru tämligen tålig vad gäller mitt hifi intresse, och jag har fria händer i hifi rummet, men………….. hehehe, här är nog fa… gränsen nådd !!!! :cool: :cool: //-- Tompa -- Quote
Kent_n Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 Jojo, det kanske låter bra, eller det måste låta bra för att uppväga detta monster i rummet... Prata om att både högtalare o undertecknad skulle fara genom fönstret om jag ställde upp nå´t sånt hemma. Gränsen går någonstans, och i det här fallet är den nådd för länge sedan Quote
Recommended Posts