Merkurius Posted March 4, 2004 Posted March 4, 2004 Pga. förstärkarbyte så söker jag efter två par Harmonic Tech Pro Sillway MK II i XLR utförande. Nu har jag en Pro Silway MK II i RCA utförande och en Truth-link, den också i RCA utförande. Dessa önskar jag alltså byta mot en XLR kabel. Förutom ovanstående XLR kabel så är jag även intresserad av någon kabel ur Acoustic Zen:s sortiment eller Nordost Red Dawn MK II. Om ett byte ej är aktuellt så kan jag även tänka mig att köpa kablarna kontant. Quote
sam Posted September 23, 2006 Posted September 23, 2006 Pga. förstärkarbyte så söker jag efter två par Harmonic Tech Pro Sillway MK II i XLR utförande. Nu har jag en Pro Silway MK II i RCA utförande och en Truth-link, den också i RCA utförande. Dessa önskar jag alltså byta mot en XLR kabel. Förutom ovanstående XLR kabel så är jag även intresserad av någon kabel ur Acoustic Zen:s sortiment eller Nordost Red Dawn MK II. Om ett byte ej är aktuellt så kan jag även tänka mig att köpa kablarna kontant. Hej Har ett par Nordost Red Dawn, dock inte MKII. 1 par på 1 m i mkt bra skick med xlr-kontakt. byter gärna. maila mig på snorrby@yahoo.com om du är intresserad Quote
Merkurius Posted September 24, 2006 Author Posted September 24, 2006 Goddagens Sam, Den är tyvärr såld. Jag la in denna annons för ungefär 2,5 år sedan.... Quote
Recommended Posts