Tompa Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Hallå HIFI folk !! :cool: Lite oplanerade omändringar i min hifi bänk har resulterat i att jag fått lite grejor över. Och det resulterar i att jag säljer ett bra hifi paket. 1:st Förförstärkare, Primare PRE30 (Colour Black). Ny pris i butik ca:17 000:- Nu 11 000:- 1:st Slutsteg, Primare A32(Colour Black). Ny pris i butik ca:40 000:- Nu 30 000:- 1:st Fjärrkontroll, Primares extremt gedigna metall fjärrkontroll C32. Ny pris i butik ca:2000:- Ny pris i butik ca:59 000:- Nu Paket pris 40 000:- -- SÅLD -- 070213 -- Säljes också var för sig. Dock ej fjärrkontrollen, den bör ju hänga ihop med försteget. Kom med bud, så får vi se vart vi hamnar ! Ny skick, grejorna köpta hösten 06. Allt levereras med manualer i original emballage. För tekniska detaljer, gå in på www.primare.net O.B.S Hämtas själv, grejorna finns straxt utanför Ystad !! //-- Tompa -- -- SÅLD-- 070213 -- (Går bra att plocka bort) Quote
Jörgen_G Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Tompa - eftersom det avhämtning som gäller kan det vara bra att veta var grejorna finns /Jörgen G Quote
Tompa Posted February 8, 2007 Author Posted February 8, 2007 Tompa - eftersom det avhämtning som gäller kan det vara bra att veta var grejorna finns /Jörgen G Ops, det glömde jag visst !?! :cool: Ska genast lägga till det !! Tusen tack Jörgen !!! //-- Tompa -- Quote
Recommended Posts