Jump to content

Recommended Posts

• Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Får det verkligen plats så mycket hifi på Sheraton som vi har sett i dessa trådar... :?::o:) En av skivorna på Crystal Cable-bordet i rum 202 har en Exquisite Mini på omslaget. Såg du möjligen om den CDn kommer från Kharma eller från Crystal Cable... :?: Det finns en tidigare som heter Carmen Meets Kharma Live men den här har jag aldrig sett.

Posted
Får det verkligen plats så mycket hifi på Sheraton som vi har sett i dessa trådar... :?::o:) En av skivorna på Crystal Cable-bordet i rum 202 har en Exquisite Mini på omslaget. Såg du möjligen om den CDn kommer från Kharma eller från Crystal Cable... :?: Det finns en tidigare som heter Carmen Meets Kharma Live men den här har jag aldrig sett.

Efter lite photoshoppande på den orginalstora bilden så kan jag tyda följande text: "All music recorded with crystal cable" . och lite längre ner i hörnet står det "Crystal Cable"

Sen är det ju bilder på olika Crystal modeller + att den ligger på bordet hos Interceptor där som säljer kablarna .. hmmm det måste vara en CD från Crystal alltså.

Och det får plats med MYCKET hifi, återstår en hel del tror jag :mm:

Posted
Efter lite photoshoppande på den orginalstora bilden så kan jag tyda följande text: "All music recorded with crystal cable" . och lite längre ner i hörnet står det "Crystal Cable"

Sen är det ju bilder på olika Crystal modeller + att den ligger på bordet hos Interceptor där som säljer kablarna .. hmmm det måste vara en CD från Crystal alltså.

Och det får plats med MYCKET hifi, återstår en hel del tror jag :mm:

Förmodligen så är det fler som uppskattar Kharmas högtalare... :D

Posted
Förmodligen så är det fler som uppskattar Kharmas högtalare... :D

Appropå det, är Stockholm enda stället man kan lyssna på dom?

Vore skoj att få höra dom i ett litet större rum.

Posted
Var skulle du vilja höra dom ???

Örebro :mm: Dock är dom lite över min prisklass i detta skede av livet så ett köp är tyvärr inte planerat :)

Posted

Vi fortsätter att ta rygg på Eliot med lite fler bilder från Subas Audio (rum 214)

post-4959-1170616828.jpg

post-4959-1170616835.jpg

post-4959-1170616843.jpg

post-4959-1170616852.jpg

post-4959-1170616863.jpg

post-4959-1170616871.jpg

Sen som sagt, vill ni ha några förstoringar på någon pryl så säg till, orginalen är MYCKET stora :)

Posted
Örebro :mm: Dock är dom lite över min prisklass i detta skede av livet så ett köp är tyvärr inte planerat :)

Du är dock vällkommen till Stockholm för en demo !!

Och det finns billigare modeller än Exquisite Midi........

/Martin

Posted
Högtalarna är kanske från Almarro :?:

Du kan ju förstora bilden på högtalaren så att man kan läsa märket...

microvre eller microure står det på fronten på dom.

Du är dock vällkommen till Stockholm för en demo !!

Och det finns billigare modeller än Exquisite Midi........

/Martin

Jag tackar för erbjudandet :)

Posted
Nu har jag bara kvar det stora rummet med MBL och Boulder (rum 250) och det rummet tar jag i morgon....

karta2.gif

Usch då, massor med rum kvar ju :cool:

Jag orkar inte ikväll att kolla igenom allt, får ta det vid ett senare tillfälle.

Posted
Usch då, massor med rum kvar ju :cool:

Jag orkar inte ikväll att kolla igenom allt, får ta det vid ett senare tillfälle.

:) Ta tid på dig - jag har många bilder på MBL och Boulder ;)