Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Den är läcker den där Clearaudio-stapeln. Ja! Tog man bort två nollor på priset skulle jag köpa en på en gång :clown: Quote
Ranefjord Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Hehe... Är det måhända en skivstätt på den sista bilden? Visste inte att clearaudio hade någon. Ser fin ut. Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Hehe... Är det måhända en skivstätt på den sista bilden? Visste inte att clearaudio hade någon. Ser fin ut. Zoomade in lite, och visst är det så! Skivtvätt AB Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Vidare till Mårten Design .. Bird och Einstein var väl huvudattraktionerna men det fanns även ett par Duke och lite annat skoj. Det var för övrigt rummet jag fick argast blickar i när jag fotograferade, men vad gör man inte för konsten ... Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Digitalbild då. Såg att du inte fick med högtalarna där Eliot. Här var det Kef för hela slanten! Otroligt kassa kort här tyvär.. behöver mer ljus i ett så stort rum. Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Tar och knallar till salen bredvid... Hifi Consult Quote
eliot Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Jag är nu färdig med Mezzanine-planet så det är fritt fram att lägga upp resterande bilder på det planet Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Då kör vi då .... Hifi Klubben .. körde Lyngdorf och Dali, en av mässans absoluta höjdpunkter! Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Ljudtema körde Audiovector och Naim. Skymtar revoxarn från hififorum på en av stolarna. Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Canseda böjd på ont i öronen i form av Canton ... Onkyo var elektroniken ... jisses vad jag inte klarar av deras diskanter Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Tonkraft hade fått till sitt ljud riktigt bra, första gången för egen del jag inte tyckt det låtit skräp Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Det var alla rum, vi kör resterande bordsutställare, kanske blir en dublett här om jag tar någon igen :clown: Börjar med Audiotrade som sålde finsmakarplattor! Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Creative Audio / Stockfish hade försäljare som föll mig i smaken :cool: Dom var även snälla och posa lite framför kameran. Quote
Ranefjord Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Så snyggt Digitalbild hade komponerat ihop sina delar. Bonnec, Rega och ett svart Solid Tech-rack. Smakfullt! Fina bilder! Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Audio Concept Och det ska vara allt från Mezzanine-planet Quote
mayro Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 harman S hade en snygging som lärde mig om den nya världen av ipodar och alsköns småkrafs som lirar musik i ungdommarnas öron.. Demo skedde på det anrika märket JBL.. Men det var inte min ungdoms JBL direkt. utan dom där toppiga som visas ovan här.. :cool: Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Knatar in hos Interceptor Audio jag med då... Först rum 201 Det där slutsteget är så jäkla snyggt så jag bjussar på en lite större bild i högre kvalitet! Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Fortsätter in i Interceptors andra rum ... 202 Och raskt in i 203 Quote
Martin Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 Här kommer ett av mina favoritrum!! DWO Spelade på prylar från Audiospace och Master Audio, paradiset för rörfantasten. OCh bra lät det också :mm: Var inne flera gånger och blev trevligt bemött varje gång... skulle gärna vilja ha den där trumskivan och testa hemma. Quote
Recommended Posts