Absolute Audio Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Härligt! Genesis när dom var som bäst! Quote
Krima Posted February 2, 2007 Author Posted February 2, 2007 Jepp, fast jag gillar både Collins eran och Gabriel eran. Men bäst är de långa låtarna. Cinemashow, Home by the sea Quote
Absolute Audio Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 The battle of epping forest Jag gillar oxå Collins otroligt duktig trummis Quote
Timbre™ Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Jag gillar oxå Collins otroligt duktig trummis Han har ju lirat med Fourplay... :cool: Quote
Krima Posted February 2, 2007 Author Posted February 2, 2007 Han har ju lirat med Fourplay... :cool: Vaa? vad säger du Fabror Timbre? Nu är jag nyfiken berätta mera Quote
Absolute Audio Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Han har ju lirat med Fourplay... :cool: Jorå som gästmusiker på Elixir va?? Quote
Timbre™ Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Vaa? vad säger du Fabror Timbre? Nu är jag nyfiken berätta mera "Fabror Timbre"... Phil Collins har skrivit och sjunger låten Why Can't It Wait till Morning på albumet Elixir. Nu fick jag se att den vokala insatsen var tagen separat i Europa så det kanske inte var så mycket lir... Quote
iroise Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Brand X var också en grupp som Collins varit med i och där jag uppskattade de tre första skivorna väldigt mycket, speciellt den första. Genesis lämnade jag efter Lamb lies down... Quote
Björn-Ola Posted February 3, 2007 Posted February 3, 2007 Underbart. Genesis var på 70-talet då jag var tonåring min absoluta favoritgrupp och har länge varit husgudar hemma hos mig. Jag håller med om att det var under den här perioden dom var som roligast. Quote
fredrik Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Jag tycker oxå att Genesis var fantastiska under den här perioden och "The Musical Box" är en alldeles otroligt bra låt. MEN, nu är det tyvärr borttaget upptäckte jag när jag skulle visa det hemma :evil: :angry: Quote
Recommended Posts