Jump to content

Recommended Posts

Posted
Den kundkategori som shoppar hifi i den här prisklassen struntar nog i prislappen - de vill ha det bästa/läckraste/etc etc systemet som finns.

Det är nog få som plötsligt "får" 2 millar och bestämmer sig för att handla hifi för hela slanten.

För min egen del så känns det här med "obegränsad budget" rätt så främmande.

Initialt skulle jag nog sitta nöjd ett tag med t.e.x VTL monoblock och Sonus Faber .... men man kanske skulle bli fartblind?

Eller kanske man ett tag skulle sitta nöjd med en Supertolva + Klimax Control / Klimax twin + Totem Mani-2 signature :)

(har inte hört kombon men kan tänka mig att det borde funka rätt OK)

Drömma går ju... :cool:

Posted

Här kommer några fler LP12-bilder från demon

Tror att denna bild är av en annan Tolva som också fanns vid demon, dvs med Akito/Keel/Adikt PU. Men läcker i alla fall :mm:

_DSC_0166750x502.jpg

EDIT: har rättat till felaktigheter, tack erik

Posted

Stargazer, det där är Keel och Akito-tonarm, dvs en budget-keel-tolva.

Håller med om att det var en trevlig demo och att Keel väcker habegär.

Komrisystemet kunde förmedla musik på realistiska ljudnivåer, nåt som mycket få anläggningar klarar av.

/Erik

Lyssnar på musik hundrafallt mer än jag kör bil!

Guest asimov66
Posted

linn har estetiskt tilltalande produkter med förföriskt ljudbild som resultat enligt mig. Dessa bilder blev inte avskräckande om man säger så, vill ha rubbet men vi får se i framtiden :mm: har ju inte en enda linn produkt just nu :clown: