Audiotrade Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Audiotrades rum på plan 1 kommer vara platsen för ett par premiärer i Skadinavien, en av dessa är den som synes nedan. Är du sugen på RIKTIG High-End, kom till... Rum 129 Systemet.. CD-Spelare : Audio Aero Capitole MkII Försteg: Tom Evans The Vibe + The Pulse II Slutsteg: Kharma MP150 Monoblock Högtalare: Kharma Exquisite Midi Kablage: Kubala-Sosna Emotion & Kharma Enigma Strömrening: Kemp Elektroniks Power Source Quote
fideljr Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Audiotrades rum på plan 1 kommer vara platsen för ett par premiärer i Skadinavien, en av dessa är den som synes nedan. Är du sugen på RIKTIG High-End, kom till... Rum 129 Bildlänk Kan det vara dessa högtalare :cool: Bildlänk Fina bilder men alldeles för stora så det får bli länkar. //Timbre Quote
Audiotrade Posted January 30, 2007 Author Posted January 30, 2007 Skarpsynt som alltid !! 240 kg högtalare är på väg upp till Stockholm.... /Martin Quote
Timbre™ Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 240 kg högtalare är på väg upp till Stockholm.... Ännu en Exquisite som har fått hifiskribenter att bli lyriska... Började det inte redan på CES 2005... Quote
Audiotrade Posted January 31, 2007 Author Posted January 31, 2007 Kan nog stämma Timbre.... När kommer du förbi o dreglar ?? /Martin Quote
Timbre™ Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Kan nog stämma Timbre.... När kommer du förbi o dreglar ?? /Martin Skall på bröllop under mässhelgen men därefter öppnar det upp. Quote
zlay3r Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Alltså dom där kharma högtalarna får en att ställa en dregelhink på golvet :P Dom är så extremt vackra skapelser. Tänk om man hade råd att köpa ett par Quote
Audiotrade Posted January 31, 2007 Author Posted January 31, 2007 Skall på bröllop under mässhelgen men därefter öppnar det upp. Vi får ses nånting efter mässan !! /Martin Quote
Audiotrade Posted January 31, 2007 Author Posted January 31, 2007 Alltså dom där kharma högtalarna får en att ställa en dregelhink på golvet :P Dom är så extremt vackra skapelser. Tänk om man hade råd att köpa ett par På en avbetalning på 3 år så blir det ju bara en 17300:-/månden..... :cool: Quote
Engelholm Audio Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 På en avbetalning på 3 år så blir det ju bara en 17300:-/månden..... :cool: Åh pengar får man ju nya varje månad... eller hur funkar det? Quote
Ekman Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Härligt då vet man vad man ska göra med hela månadslönen Quote
Absolute Audio Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Skall på bröllop under mässhelgen men därefter öppnar det upp. Vem sköter mäss-rapporteringen i ditt ställe?? Med samma höga kvalitet vi har vant oss vid?? Quote
Timbre™ Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Vem sköter mäss-rapporteringen i ditt ställe?? Vi har ju flera medlemmar som tar bilder och senast det begav sig var det eliot som höll i den officiella mässtråden. Med allt som tycks vara på gång tror jag att den här mässan blir välbesökt. Quote
Guest Peo Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Japp, Eliot är laddad (och bortrest, det är därför jag svarar). Jag tar chansen och blixttränar lite under en annan boss, det skall bli kul. Quote
Timbre™ Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Japp, Eliot är laddad (och bortrest, det är därför jag svarar). Jag tar chansen och blixttränar lite under en annan boss, det skall bli kul. Lugnet har lagt sig och det är bara att luta sig tillbaka... :cool: Quote
Recommended Posts